به گزارش ایرنا، حسین دشتی روز یکشنبه افزود: امسال تاکنون با همکاری و هم افزایی یکی از موسسات خیریه استان یک هزار سبد کالا به ارزش یک میلیارد و 500 میلیون ریال در بین خانوارهای نیازمند توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه امسال تاکنون پنج موسسه خیریه با کمیته امداد استان تفاهمنامه همکاری منعقد کرده است، بیان کرد: این نهاد برای یاری‌رسانی هرچه بیشتر به خانوارهای نیازمند و مستمند همکار و همیار موسسات خیریه است.
دشتی گفت: ارائه کمک هایی مانند تامین هزینه‌های زندگی، تأمین لوازم ضروری منزل، تامین جهیزیه نوعروسان نیازمند، تامین هزینه‌های درمانی و دارویی بیماران، تهیه و توزیع سبدغذایی و ساخت مسکن مددجویی از جمله همکاری‌های کمیته امداد با موسسات خیریه است.
مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل بیان کرد: همچنین 38 مرکز نیکوکاری در استان با محوریت مساجد فعال است تا پل ارتباطی بین اغنیا و فقرا در محله‌ها باشند.
وی اظهار کرد: برخی از مراکز نیکوکاری در محله‌های برخوردار استان ایجاد شده‌اند تا بر اساس نیت خیر نیکوکاران و با نظر هیات عامل این مراکز کمک‌های مردمی در بین خانوار نیازمند ساکن در حاشیه شهر و مناطق محروم توزیع گردد.
وی هدف از خدمت‌رسانی به فقرا و نیازمندان را حفظ عزت و کرامت انسانی آنها بیان کرد و گفت: همه باید تلاش کنند تا خانوار بی‌بضاعت و افراد نیازمند با تکیه بر توانایی‌های خود به خودکفایی برسند.
26 هزار و 238 خانوار در استان اردبیل تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.