بهرام آقاخانی روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پیست چمن مصنوعی پیاده روی شهرستان سرعین از مقابل مسجد حضرت ابوالفضل شروع و تا سه راهی کنزق به طول یک و نیم کیلومتر ادامه خواهد داشت.
وی با بیان اینکه عملیات خاک برداری این پیست به پایان رسیده و زیر سازی آن آغاز شده است، اظهار کرد: این پیست با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان و شهرداری سرعین احداث می شود و طبق تفاهمنامه فی مابین تا پایان زیر سازی کار برعهده شهرداری و نصب چمن مصنوعی توسط اداره کل ورزش و جوانان استان خواهد بود.
وی اضافه کرد: عملیات اجرایی این پیست طبق برنامه پیشرفت خوبی دارد و امیدواریم امسال تا پایان مرداد ماه به بهره برداری برسد.
وی با اشاره به اینکه همگانی کردن ورزش نیاز ضروری جامعه است، بیان کرد: همگانی کردن ورزش، تامین سلامت جسمی و روانی جامعه، غنی سازی اوقات فراغت، گسترش روابط اجتماعی و دوری از زندگی ماشینی از جمله اهداف احداث این پیست می باشد.
آقاخانی گفت: یکی از اولویت های اداره کل ورزش و جوانان توسعه ورزش همگانی است و برای همین امسال برنامه های متنوعی برای همگانی کردن ورزش در استان انجام خواهد شد البته این به معنی غافل شدن وبی توجهی به ورزش حرفه ای و قهرمانی نیست.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل افزود: توسعه ورزش همگانی باعث حفظ سلامت و ایجاد نشاط اجتماعی آحاد مردم جامعه می شود.
شهرستان سیاحتی سرعین در 27 کیلومتری غرب اردبیل و دامنه های خنک و سرسبز کوه سبلان واقع است.
/60166130
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.