عضو شورای شهر اردبیل گفت: درآمد سرانه شهرداری اردبیل نسبت به سرانه شهرداری‌های هم‌تراز بسیار پائین است.  
یعقوب عزیززاده در گفتگو با ایسنا، منطقه اردبیل، اظهار کرد: این سرانه در حالی که در اردبیل یک به هشت است در بسیاری از کلانشهرها رقم درشتی محسوب می‌شود به طوری که در استانی نظیر اراک اهالی این شهر هشت برابر اردبیلی‌ها خدمات شهری دریافت می‌کنند.
وی خاطرنشان کرد: در این قضیه هیچ کس مقصر نیست بلکه باید به افزایش درآمد و ارزش افزوده توجه کنیم تا زمینه یک کار باکیفیت و مناسب فراهم آید.
عضو شورای شهر اردبیل گفت: ما باید درآمد پایدار دیگری را براساس منابع جدید تعریف کنیم تا ضعف و نارسائی که در این حوزه وجود دارد به نوعی برطرف شود.  
عزیززاده بیان کرد: ما نیز بر این باوریم که چارت نیروی انسانی در شهرداری باید چابکتر و سبک‌تر شود و برون‌سپاری کارهای شهرداری به بخش خصوصی به انجام رسیده و ارتباط مردم با شهرداری به حد صفر برسد.  
وی افزود: هر چقدر این ارتباط کمتر شود قطعا مسایل حاشیه‌ای به ویژه فساد و رانت به حداقل رسیده و شهرداری به شکل الکترونیکی قادر به ارائه خدمات مطلوب‌تر خواهد بود.  
عضو شورای شهر اردبیل تصریح کرد: ما توصیه می‌کنیم که اعضای شورا نیروی سفارشی و توصیه‌ای به شهرداری نداشته باشند تا شهرداری بتواند با سازماندهی مناسب و بهره‌گیری از نیروی انسانی موجود به ارائه خدمات بپردازد.
عزیززاده اعلام آمادگی کرد؛ تا در انتشار لیست ارسالی به شهرداری از بابت جذب نیروهای خاص و توصیه شده شورا پیشقدم بوده و به رسانه‌ها در این زمینه از باب شفاف‌سازی کمک کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.