به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام رضا باوقار در خطبه های این هفته نماز جمعه مشگین شهر با تشریح اوضاع حساس کنونی ایران و جهان افزود: غافل شدن از ولایت فقیه در این برهه از زمان خسارت جبران ناپذیری بر انقلاب و کشور وارد خواهد کرد.
او با تاکید بر لزوم تحقق شعار اقتصاد مقاومتی گفت: پر رنگ شدن نقش اجرایی دولت ، تقویت بعد نظارتی مجلس و همراهی مردم می تواند در شکوفایی اقتصاد داخلی بسیار موثر باشد.
امام جمعه مشگین شهر همچنین با تجلیل از حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس این حضور را نشانه ولایت مداری ، بصیرت و آگاهی مردم انقلابی بیان کرد.
وی با بیان اینکه زوال و نابودی رژیم جعلی اسرائیل فرارسیده گفت: مردم ایران اسلامی تا آخرین لحظه از آرمان های مردم فلسطین دفاع خواهد کرد.
او در ادامه با گرامیداشت هفته محیط زیست کوتاهی در حفظ و صیانت ازمحیط زیست را کاری نابخشودنی دانست و همگان را به حفظ و نگهبانی از محیط زیست سفارش کرد.
تقدیر از حضور مردم در مراسم پر فیض لیالی قدر ، سالروز ارتحال امام خمینی و سالروز قیام 15 خرداد از دیگر سخنان امام جمعه مشگین شهر بود.
امروز همچنین همزمان با سراسر کشور اهالی مشگین شهر پس از تجمع در گلزار شهدای گمنام و حرکت در مسیرهای از پیش تعیی شده در راهپیمایی با شکوه روز قدس شرکت کردند.
راهپیمایی کنندگان با سردادن دادن شعارهای انقلابی همچون مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل و حمل پوستر و دست نوشته های مختلف حمایت خود را از آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری اعلام کردند.
راهپیمایی کنندگان پس از طی مسیر در مصلای حضرت امام خمینی (ره) اجتماع کردند و در پایان راهپیمایی قطعنامه ویژه این مراسم قرائت و با تکبیر حاضران تایید شد.
راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرهای تابعه شهرستان مشگین شهر از جمله رضی ، لاهرود ، قصابه ، فخرآباد و مرادلو نیز برگزار شد.
مشگین شهر در شمال غربی اردبیل قرار دارد.
7117/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.