به گزارش ایرنا، محمد فیضی روز جمعه در بازدید و اهدای تجهیزات آموزشی به برخی مدارس شهرستان نیر افزود: درسال‌های گذشته عدم پرداخت این قبیل هزینه‌ها برای مدیران مدارس و دانش‌آموزان مشکلاتی بوجود آورده وتمرکز نسبت به مسائل آموزشی و تربیتی را کاهش می داد.
وی بیان کرد: آموزش و پرورش خانواده بزرگی است که با درآمد فعلی، حتی توان ارائه خدمات آموزشی را از دست داده فلذا پرداخت هزینه‌های آب، برق و گاز برای آن بسیار مشکل ساز بوده و به همین دلیل حذف این دست از هزینه‌ها در مدارس ضروری بود.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین درمجلس شورای اسلامی همچنین از اختصاص 40 میلیارد ریال اعتبار ملی به طرح های عمرانی و نوسازی مدارس این شهرستان ها خبرداد و گفت: علاوه براین با رایزنی پنج میلیارد ریال هم به صورت نقدی برای خرید تجهیزات برای مدارس ازجمله کامپیوتر، پرژوکتور، وسایل ازمایشگاهی، چاپگرو دستگاه فتوکپی برای مدارس اختصاص یافته است.
فیضی ادامه داد: این تجهیزات با اولویت به 160مدرسه در شهرستانهای نیر، اردبیل، سرعین ونمین اختصاص یافته که 35مدرسه از این تعداد در درشهرستان نیر واقع هستند.
علیرضا علیپورفرماندار نیر هم در این دیدار از رشد امید بخش اعتبار عمرانی آموزش و پرورش این شهرستان در سال جاری خبر داد.
او گفت: آنچه در هر جامعه‌ای عامل پیشرفت و توسعه است، سرمایه‌های انسانی است که دانش‌آموزان هر جامعه بهترین سرمایه انسانی هستند.
فرماندار نیرگفت: اگر تصمیم‌گیران و مسئولان کشور به نیروی قدرتمند که همان سرمایه‌های انسانی هستند، توجه کنند، جامعه توسعه ‌یافته و پیشرفته‌ای خواهیم داشت.
شهرستان نیر در 30 کیلومتری جنوب غرب اردبیل و در همسایگی استان آذربایجان شرقی واقع است.
7116/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.