به گزارش ایرنا ، علی نواداد روز دوشنبه در آیین معارفه سرپرست فرمانداری سرعین افزود: این شهرستان با توجه به قابلیت های منحصر بفرد گردشگری خود مورد استقبال بخش خصوصی است و مسئولان شهرستانی باید برای جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاران تلاش کنند.
وی با اشاره به نقش صنعت گردشگری در توسعه استان اردبیل بیان کرد: گردشگری بعنوان یکی از محورهای توسعه اقتصادی استان مطرح است و در این میان سرعین نقش مهمی در رونق این بخش دارد.
حجت الاسلام محمود اصغری ، امام جمعه سرعین نیزگفت: فرماندار جدید این شهرستان باید ضمن توجه به اهمیت خدمت رسانی به مردم که جزو وظیفه شرعی مسئولان است، همت بیشتری در ایجاد فرصت های شغلی در این شهرستان کند.
حسن حسن پور ، سرپرست فرمانداری سرعین نیز با تاکید بر این موضوع که سرعین نگین گردشگری شمالغرب کشور است، گفت: مدیریت شهرستانی که می تواند بیش از 20 برابر ظرفیت خود گردشگر جذب کند باید متفاوت از سایر شهرستان ها باشد
وی بیان کرد: استفاده از ظرفیت های گردشگری شهرستان و همچنین ایجاد بستر برای جذب سرمایه گذار و افزایش گردشگران از برنامه های اولویت دار در آینده این شهرستان خواهد بود.
در این آیین حسن پور بعنوان سرپرست فرمانداری سرعین معرفی و از عاطف ناصری فرماندار سابق این شهرستان تجلیل شد.
سرعین در 27 کیلومتری غرب اردبیل واقع بوده و مهم ترین منطقه گردشگری استان اردبیل محسوب می شود. این شهرستان با داشتن آب های گرم معدنی هر سال میزبان میلیون ها گردشگر داخلی و خارجی می باشد.
7116/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.