سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: از محل پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری برای 600 نفر فرصت شغلی در حوزه گردشگری این استان محقق خواهد شد.

به گزارش ایلنا، نادر فلاحی با اعلام این خبر، گفت: کل سهم استان از محل تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری 124 میلیارد تومان است که از این میزان 40 میلیارد تومان به طرح های بخش گردشگری اختصاص دارد.

وی با اذعان به اینکه نزدیک به یک سوم تسهیلات به بخش گردشگری اختصاص یافته است، ادامه داد: در صورتی که بانک‌ها مساعدت کرده و تسهیلات را پرداخت کنند، بیش از 600 فرصت شغلی در حوزه گردشگری استان ایجاد می شود.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اضافه کرد: بخش گردشگری در ارائه طرح و درخواست تسهیلات اشتغال پایدار روستایی و عشایری موفق عمل کرده و با توجه به اینکه با سرمایه اندک این حوزه اشتغال زایی مطلوب دارد، انتظار می‌رود بانک ها مساعدت لازم را داشته باشند.

به گفته فلاحی با توجه به اینکه در بخش گردشگری فرصت های شغلی متعددی وجود دارد، امید می رود اعطای به موقع تسهیلات منجر به حمایت از فعالان این حوزه و در ادامه کاهش بیکاری در استان شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.