به گزارش ایرنا ، فریدون بابایی روز دوشنبه در جلسه ستاد خدمات سفر خلخال افزود: با آغاز فعالیت این شرکت، از این پس خانه های مسافری با نظارت کامل رتبه بندی، نوبت دهی و نرخ گذاری شده و با جمع آوری هرگونه تابلو ، بنر و پلاکاردهای تبلیغاتی از فعالیت افرادی که به هر عنوان اقدام به تبلیغات در شهر برای اجاره خانه های مسافری فاقد مجوز می کنند جلوگیری خواهد شد.
وی بیان کرد: این اقدام در کنار افزایش امنیت گردشگران دست افراد سود جو و فرصت طلب را نیز در فصل گردشگری برای سوء استفاده های احتمالی کوتاه خواهد کرد.
فرماندار خلخال از افزایش 35 درصدی گردشگران این شهرستان در تعطیلات نوروز امسال در مقایسه با زمان مشابه سال قبل خبرداد و افزود: افزایش رضایتمندی گردشگران از نحوه برخورد مردم، ارتقای سطح خدمات دستگاه های اجرایی و بخش خصوصی ، برخورد مناسب ماموران پلیس راه و راهور با گردشگران و استفاده از برگه های ارشادی به جای صدور جریمه و تامین مایحتاج مورد نیاز از جمله دلایل افزایش میزان ورودی گردشگران به خلخال در نوروز امسال بوده است.
بابایی گفت: با توجه به افزایش قابل توجه میزان ورودی گردشگران به منطقه در حال حاضر اجرای طرح های مختلفی از جمله تکمیل طرح های گردشگری نیمه کاره ، هتل های در دست احداث ، ارتقای سطح ایمنی و رتبه راه های ارتباطی منتهی به استان گیلان و فراهم کردن امکانات رفاهی و تفریحی مورد نیاز گردشگران لازمه افزایش زمان ماندگاری گردشگران در این شهرستان است.
رییس ستاد خدمات سفر خلخال با اشاره به در پیش بودن تعطیلات پنج روزه نیمه خرداد و احتمال تراکم گردشگر در منطقه مسئولان اجرایی این ستاد را برای آمادگی لازم به ارائه خدمات مطلوب به گردشگران فرا خواند.
شهرستان خلخال در 105 کیلومتری جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان واقع است، این شهرستان با داشتن جاذبه های طبیعی و تاریخی یکی از مناطق سیاحتی استان اردبیل می باشد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.