اعضای باند سرقت منازل در اردبیل با تلاش و مراقبت پلیس آگاهی اردبیل به دام افتادند .
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل در جریان دستگیری اعضای این باند سرقت اظهار کرد: این باند شامل 6 نفر سارق که پنج نفر آنها مرد و یک نفر زن بودند به شیوه‌ای عجیب از منازل طلا و جواهرات به سرقت می‌بردند .
تقوی خاطرنشان کرد: پلیس آگاهی با مراقبت چندین ماهه و پیگیری پرونده و همچنین تحت نظر قرار دادن سارقان آنها را در یک سرقت گسترده که اجناس خود را قصد داشتند به مال‌خر عرضه کنند در محل دستگیر کردند .
وی بیان کرد: این سارقان که تعداد قابل توجهی سرقت در ماه‌های اخیر را در محلات بالای شهر مرتکب شده بودند در بازجویی اولیه به 39 فقره سرقت با هدف سرقت طلا و جواهرات اعتراف کردند که ارزش ریالی این سرقت‌های انجام شده 600 میلیون تومان برآورد شده است .
رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل افزود: با توجه به اینکه اغلب خانواده‌های اردبیلی تمایل به نگهداری طلا و جواهرات در منزل دارند سارقان اغلب وسوسه می‌شوند تا سرقتی را بر همین اساس انجام دهند که به شیوه ارتباط اولیه با خانواده‌ها این کار اتفاق می‌افتد .
تقوی از همشهریان خواست؛ تا از نگهداری طلا و جواهرات و سایر اوراق بهادار در منزل خودداری کرده و آن را به صندوق امانات بانک‌ها بسپارند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.