رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل گفت: در سال گذشته و براساس سیاست دولت تدبیر و امید در واگذاری پروژه‌های نیمه‌تمام به بخش خصوصی 116 پروژه نیز در استان اردبیل واگذار شد .
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، داود شایقی در جلسه ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی در استانداری اردبیل با گرامیداشت فتح خرمشهر که یادآور رشادت رزمندگان اسلام در صحنه مقاومت ایثار بود، اظهار کرد: ما در سالجاری دومین جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی را با تبیین عملکرد دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته و هدفگذاری برنامه‌ها در سالجاری برگزار می‌کنیم .
وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته 25 دستگاه اجرایی استان براساس تعهد سه جانبه که به امضای مدیر دستگاه، استانداری و دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی رسید و در قالب کتابچه‌ای تهیه و در اختیار دستگاه‌ها قرار گرفت سعی شد تا طرح‌ها و برنامه‌های پیشنهادی در این حوزه با اولویت تولید و اشتغال به انجام برسد .
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل ادامه داد: ما در سال گذشته سعی کردیم به صورت دقیق در کنار گزارش‌گیری رصد فعالیت‌ها را انجام دهیم به طوری که تا پایان سال مالی که تیرماه 97 است برای تکمیل طرح‌های پیشنهادی فرصت کاری وجود دارد که امیدواریم در مرداد ماه گزارش کاملی را از فرآیند اجرای این پروژه‌ها ارائه کنیم .
شایقی افزود: برای سالجاری نیز در حال جمع‌بندی پیشنهادات دستگاه‌ها هستیم تا طرح‌های آنها را با رویکرد اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی تهیه و تدوین کرده و پیگیر اجرایی شدن آنها باشیم .
وی حمایت از کالای ایرانی را یکی از بندهای اقتصاد مقاومتی اعلام کرد و گفت: با توجه به تاکید مقام معظم رهبری در سالجاری روی این موضوع باید با تقویت تولید و اشتغال و فرهنگسازی مناسب زمینه این کار به شایستگی فراهم آید.
  . Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.