مراسم گرامیداشت سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر با حضور رزمندگان و فاتحان این دیار غیرتمند در اردبیل برگزار شد .
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که در سالن ولایت اردبیل برگزار شد از چهار کتاب خاطرات، حوزه پژوهش و شعر دفاع مقدس نیز که توسط نویسندگان اردبیلی تهیه و چاپ شده رونمایی شد .
این آثار شامل خاطرات جانباز دوران دفاع مقدس پرویز متین«ایستاده در مقابل تانک»، دومین اثر در حوزه پژوهش دفاع مقدس با عنوان لبخند سرخ واژه‌ها به قلم محمد ندایی، کتاب پرواز تا خدا اثر پژوهشی دفاع مقدس نوشته فاطمه امیری و مجموعه اشعار با نام ستاره‌ها نمی‌میرند گردآوری شده به همت حاتم رسولی بود که همزمان با سالروز فتح خرمشهر با حضور مسئولان استانی و ایثارگران هشت سال دفاه مقدس رونمایی شد .
در این مراسم مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان بی‌ادعای ما در هشت سال دفاع مقدس در برابر تمامی ابرقدرت‌های جهانی با تکیه بر قدرت ایمان و اعتقاد به ولایت ایستاده و کاری کردند که برای همیشه نام ایران جاودانه مانده و کید دشمنان خنثی شود .
علی واحد خاطرنشان کرد: با انجام عملیات بیت‌المقدس رزمندگان اسلام موفق شدند خرمشهر را آزاد کنند که این فتح‌الفتوح هشت سال جنگ تحمیلی برای همیشه برگ افتخار و سند عزت جمهوری اسلامی ایران است که به فرموده امام راحل این فتح عظیم در حقیقت فتح ارزش‌ها و آرمان‌های اسلام است .
وی گفت: با همین روحیه سلحشوری و رشادت امروز باید در همه صحنه‌ها مدافع انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن باشیم و اجازه ندهیم عده‌ای با ترس و رعب از حرکت دشمن در داخل و یا خارج از کشور بخواهد این نظام مستحکم را مورد تعرض و یا برخی چالش‌ها قرار دهند .
در این مراسم عده‌ای از رزمندگان حاضر در عملیات آزادسازی خرمشهر به بیان خاطرات خود پرداخته و شاعران نیز اقدام به شعرخوانی کردند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.