به گزارش ایرنا ، علی علایی روز شنبه در نشستی با جمعی از اهالی پارس آباد افزود: مردم خواستار حل مشکلات در حوزه راه ، پایاب ، آب شرب ، بیمارستان ، کشاورزی و مسائل عمران شهری و روستایی هستند.
او اظهار کرد: هم اکنون بیش از هشت هزار میلیارد ریال طرح ریز و درشت در حوزه های پایاب و آب شرب و بهداشت و درمان و راه و عمران شهری و روستایی در دست اجرا می باشد که با تکمیل آنها گام بلندی برای تحقق خواسته های مردم برداشته می شود.
او همچنین با اشاره به بسته های حمایتی دولت در ایجاد اشتغال فراگیر و پایدار در کشور از سهم بیش از 950 میلیارد ریالی این شهرستان برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی خبر داد و گفت: مردم برای بهره مندی از این منابع اقدام کنند.
او افزود: سرمایه گذاران بخش کشاورزی و صنایع تبدیلی نیز می توانند با استفاده از این منابع تسهیلات بانکی ویژه زمینه رونق کشاورزی و اقتصادی و اشتغال را در شهرستان پر ظرفیت پارس آباد فراهم کنند.
علایی همچنین با اشاره به مشکل کمبود آب که سال به سال به دلیل کاهش نزولات جوی شدت می یابد از بسته های حمایتی جهاد کشاورزی برای توسعه آبیاری تحت فشار و قطره ای و بارانی با 15 درصد تسهیلات کم بهره و 85 درصد بلاعوض کمک دولتی خبر داد.
وی گفت: با اجرای این طرح ضمن بهره مندی از منابع بلاعوض دولتی، بهره وری تولیدات کشاورزی افزایش و زهداری زمین های کشاورزی کاهش و در مصرف آب نیز بیش از 75 درصد صرفه جویی خواهد شد.
پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.