معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل گفت: سرمایه‌گذاری را سراغ داریم که بعد از 10 سال به دلیل سنگ‌اندازی و بهانه‌تراشی مسئولان اداری و بانک‌ها هنوز موفق به اجرای پروژه خود نشده است. 
 به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، یوسف خدادادی در جلسه کمیته اجرایی حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری، تولید و اشتغال در اتاق بازرگانی اردبیل اظهار کرد: در این جلسه چهار پروژه و طرح سرمایه‌گذاری به همراه مشکلات آنها مطرح شد تا یک تصمیم‌گیری کارگشا در مسیر حمایت از این واحدهای تولیدی و سرمایه‌گذاران انجام شود.    
وی با بیان اینکه باید همه نهادهای اجرایی، بانک‌ها و مسئولان تصمیم‌گیر مساعدت جدی و عملی از صاحبان واحدهای تولیدی داشته‌ باشند، خاطرنشان کرد: استان اردبیل نیازمند توسعه و ایجاد فرصت‌های اشتغال برای بیکاران است که در این راستا باید به شکل همه جانبه از سرمایه‌گذاران و تولیدکنندگان حمایت شود تا وضعیت استان اردبیل که از لحاظ سرانه درآمدی پائین است با این سرمایه‌گذاری‌ها افزایش یابد.    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل‌ گفت: در جلسه امروز درد دل سرمایه‌گذاری را شنیدیم که از سال 89 فعالیت خود را استارت زده ولی با گذشت سال‌های طولانی هنوز پروژه او به سرانجام نرسیده است که علت اصلی این ناکامی سنگ‌اندازی و بهانه‌تراشی دستگاه‌های اجرایی و مدیران بانک‌های عامل بوده است.    
خدادادی در مورد خروجی مصوبات کمیته حمایت قضایی و پیگیری اجرای آنها بیان کرد: 85 درصد مصوبات این کمیته اجرایی شده ولی انتظار می‌رود 100 درصد آنها به مرحله عملیاتی برسد. 
وی تصریح کرد: هر چند ممکن است اجرای برخی مصوبات در یک پروسه زمانی طولانی روی دهد اما به صراحت اعلام می‌کنیم که عدم اجرای مصوبات مستوجب تعقیب کیفری خواهد بود.    
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری اردبیل در مورد پروژه سقزچی و بلاتکلیفی آن نیز بیان کرد: با توجه به اینکه این موضوع با درخواست سرمایه‌گذار در ستاد تسهیل مطرح شده ما حق دخالت در روند بررسی پرونده را نداریم و نتایج کار باید از طریق دبیرخانه ستاد تسهیل پیگیری شود.    
خدادادی افزود: اگر سرمایه‌گذار این پروژه شکایتی از جنبه جزائی و حقوقی و کیفری داشته باشد قابل طرح در محاکم دادسرا خواهد بود و به هیچ وجه پرونده‌های بررسی شده در ستاد تسهیل به این کمیته ارجاع داده نمی‌شود.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه امکان دارد در چنین پرونده‌هایی موازی‌کاری صورت گیرد ما دخالتی در چنین پرونده‌هایی نمی‌کنیم و ضرورت دارد رئیس ستاد تسهیل در این زمینه پاسخگو باشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.