به گزارش ایرنا ، سیدناصر میرمرسلی روز چهارشنبه در جلسه ستاد ساماندهی جوانان خلخال افزود: هفت هزار نفر از این تعداد دختران و 6 هزار نفر نیز پسران بودند.
دبیر ستاد ساماندهی جوانان خلخال با تاکید بر لزوم پرهیز دستگاه های اجرایی عضو این ستاد از موازی کاری تناقض آماری و ارائه آمار غیر واقعی به دبیرخانه ستاد گفت: در برخی از مواقع آمار ارائه شده از سوی دستگاه های مجری طرح اوقات فراغت جوانان از آمار جمعیت دانش آموزی شهرستان بیشتر است.
وی ردیف سنی شرکت کنندگان در طرح اوقات فراغت تابستانی را 14 تا 29 سال ذکر کرد.
میرمرسلی با تاکید بر استفاده از ظرفیت و توان تشکل های غیر دولتی مردم نهاد برای اجرای بهینه طرح اوقات فراغت و کمک به اجرای گسترده آن در جامعه اظهار کرد: برگزاری هرگونه دوره آموزشی در دستگاه های اجرایی عضو ستاد مستلزم بهره گیری از مربیان دارای کارت مربیگری با هماهنگی دبیرخانه ستاد است.
وی گفت: طرح اوقات فراغت جوانان فرصتی مناسب برای کاهش آسیب های اجتماعی و پرکردن اوقات فراغت تابستانی نوجوانان و جوانان بصورت مطلوب است ولی چنانچه این طرح بدرستی اجرا نشود امکان تبدیل شدن آن به تهدید و آسیب نیز دور از انتظار نیست.
فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این جلسه با تاکید بر پرهیز از موازی کاری و عملکرد جزیره ای دستگاه های اجرایی مجری طرح اوقات فراغت گفت: این طرح برای استعدادیابی جوانان در عرصه های مختلف مناسب است.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.