به گزارش ایرنا مسابقات کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی ناشنوایان جهان در 2 رده سنی جوانان و بزرگسالان از بیستم تا سی ام خردادماه امسال به مدت 11 روز در ولادیمیر روسیه برگزار خواهد شد.
در این رقابت ها در کشتی آزاد و در رده سنی جوانان و در وزن 97 کیلو گرم مهدی ملکوتی اصل، در رده سنی بزرگسالان هم در وزن 70 کیلو گرم حسین نوری داشلجه و در وزن 79 کیلو گرم سعید یونسی هیس کندی از استان اردبیل شرکت می کنند.
همچنین در کشتی فرنگی و در رده سنی جوانان در وزن 63 کیلو گرم بهزاد معرفت و در وزن 77کیلو گرم سجاد اژده دیگر کشتی گیران اردبیلی حاضر در این مسابقات خواهند بود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل روز چهارشنبه در آئین بدرقه کشتی گیران ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی روسیه ضمن آرزوی موفقیت و پیروزی تیم ملی کشتی گفت: هیات ناشنوایان استان اردبیل یکی از هیات های پر افتخار است و فعالیت های چشمگیر این هیات باعث شده همواره در بین هیات های ورزشی برتر در کشور باشد.
بهرام آقاخانی با بیان اینکه 19 رشته ورزشی زیر نظر این هیات فعالیت می کنند، افزود: اختصاص سالن تخصصی مجزا به این هیات در حال پیگیری است و امیدواریم روزی همه هیات های ورزشی در استان دارای سالن تخصصی برای تمرین باشند.
6130/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.