به گزارش ایرنا ، علی علایی روز چهارشنبه در نشستی با مدیر شعب بانک کشاورزی استان اردبیل از آمادگی بانک کشاورزی برای پرداخت تسهیلات در قالب اشتغال فراگیر و اشتغال پایدار خبر داد و خواستار شناسایی و دعوت از سرمایه گذاران حوزه صنایع تبدیلی و کشاورزی برای بهره مندی از این تسهیلات ویژه شد.
او با اشاره به تولید سالانه بیش از یک میلیون تن انواع محصولات کشاورزی در پارس آباد افزود: وجود کشاورزانی توانمند و متخصص و خاک غنی در منطقه موجب شده بهترین و با کیفیت ترین محصولات در پارس آباد تولید شود که قابلیت عرضه در بازار داخلی و رقابت در بازارهای جهانی از ویژگی های این محصولات می باشد.
علایی همچنین با اشاره به حمایت های دولتی از سرمایه گذاری و ارائه بیش از 680 میلیارد ریال سهم تسهیلات اشتغال فراگیر و بیش از 19 میلیارد اشتغال پایدار روستایی برای طرح های سرمایه گذاری بر شناسایی و دعوت از سرمایه گذاران صنایع تبدیلی به سرمایه گذاری در بخش های کشاورزی و دامپروری تاکید کرد.
شهرستان 200 هزار نفری پارس آباد مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان از قطب های مهم کشاورزی کشور است.
شرکت کشت و صنعت و دامپروری مغان در پارس آباد با داشتن اراضی وسیع‌ کشاورزی ، 2 هزار و 600 هکتار باغ های مدرن میوه ، مجتمع بزرگ دامپروری ، کارخانه های قند ، لبنیات ، فرآوری میوه و چند واحد تولیدی دیگر یکی از شرکت های منحصر بفرد کشور محسوب می شود.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.