سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: استانداردسازی خدمات و تاسیسات گردشگری در این استان قویا پیگیری می‌شود.

به گزارش ایلنا، نادر فلاحی در دیدار با مدیرکل استاندارد استان گفت: استانداردسازی منجر به ارائه خدمات کیفی شده و ماندگاری مسافران را افزایش می دهد.

وی با اذعان به اینکه رمز موفقیت در حوزه گردشگری ارائه خدمات استاندارد و مشتری پسند است، اضافه کرد: علاوه بر این در حوزه صنایع دستی نیز باید بتوان استانداردهای تولید را ترویج کرد تا به سطح مطلوبی از استانداردهای مقبول در بازارهای ملی و جهانی دست یافت.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به ضرورت بازنگری تفاهم نامه همکاری با اداره کل استاندارد استان اشاره و تاکید کرد: می توان در قالب تفاهم نامه استانداردسازی تولید صنایع دستی، صدور موافقت اصولی طرح های سرمایه گذاری، آب‌درمانی ها و خدمات گردشگری را بسط و توسعه داد.

در این دیدار مدیر کل استاندارد استان اردبیل نیز در خصوص تعامل با اداره کل میراث فرهنگی استان و بهبود استانداردهای خدمات گردشگری اعلام آمادگی کرد.

هاشم علایی اضافه کرد: پیش از این استاندارد مجتمع‌های آب‌درمانی در استان تدوین شده و می‌توان استانداردهایی در خصوص مراکز اقامتی و هتل ها پیاده سازی کرد.

وی با اشاره به اینکه استانداردسازی خدمات و کالاها منجر به موفقیت و رشد و توسعه است، اضافه کرد: اداره کل استاندارد آماده مشارکت و همکاری با میراث فرهنگی استان جهت ارتقا استانداردهای خدمات گردشگری و تولیدات صنایع دستی است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.