در نشست مشترک معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی با دبیران انجمن های علمی دانشگاه، 200 میلیون تومان برای تقویت انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی از سوی سرپرست این دانشگاه اختصاص یافت. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، علی نواداد معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل در نشست مشترک با دبیران انجمن های علمی دانشگاه محقق اردبیلی ضمن ابزار خرسندی از برگزاری چنین نشست هایی، گفت: اگر علم و عمل به صورت توام در کنار هم قرار نگیرند، آنچه که لازم است تا استفاده کامل را ببریم، محقق نخواهد شد. 
وی با بیان اینکه در خصوص برگزاری این چنین جلساتی باید دسته بندی تخصصی داشته باشیم، افزود: با دسته بندی تخصصی جلسات، افراد و سازمان های مختلف نیز متناسب با موضوع تخصصی جلسه دعوت می شوند. 
نواداد با بیان اینکه پیشنهاد لینک شدن ستاد اشتغال با انجمن های علمی دانشگاه را عملی می کنیم، تصریح کرد: در حد توان ارتباط میان انجمن های علمی دانشگاه و سازمان ها را برقرار می کنیم تا فعالیت ها منتج به نتیجه شود. 
عزیز حبیبی سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی نیز با بیان اینکه در حال حاضر شتاب روزافزون در فناوری اتفاق افتاده است، گفت: نباید برنامه های آموزشی را به صرف سرفصل های کلاسی محدود کنیم، بلکه اساتید و دانشجویان باید همگام با یکدیگر در برنامه های انجمن های علمی تلاش کنند. 
وی با بیان اینکه فعالیت در انجمن های علمی و حمایت توسط مسئولان دانشگاه جزو اولویت های دانشگاه در چهار سال گذشته بوده و در چهار سال آینده نیز پررنگ تر خواهد شد، افزود: ایجاد نشاط علمی و فرهنگی جزو اولویت های دولت تدبیر و امید برای وزارت علوم، تحقیقات و فناوری است که ما نیز در دانشگاه محقق اردبیلی این سیاست را دنبال خواهیم کرد. 
حبیبی با بیان اینکه سعی می کنیم انضباط مالی را در دانشگاه افزایش دهیم، تصریح کرد: با این وجود هیچ محدودیت مالی برای فعالیت های انجمن های علمی در دانشگاه وجود ندارد و با همت و تلاش دانشجویان فعالیت های بسیار ارزنده در استان و کشور خواهیم داشت. 
سرپرست دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه طی سال های اخیر فعالیت های بسیار خوبی توسط انجمن های علمی دانشگاه انجام شده است، اظهارامیدواری کرد: فضای سالم رقابتی میان انجمن های علمی دانشگاه ایجاد شود و همه ساله برگزیدگان انجمن های علمی مورد تجلیل قرار گیرند. 
وی با بیان اینکه هماهنگی خوبی میان دانشگاه محقق اردبیلی و مجموعه استانداری وجود دارد، گفت: دانشگاه دارای فضای فیزیکی بسیاری در حدود 130 هکتار است و در همین راستا ما آمادگی داریم با مشارکت استانداری اردبیل فضایی را برای ایجاد مجتمع نمایشگاه دائمی برای دانشگاه های استان اختصاص دهیم. 
حبیبی همچنین در خصوص تصویب اردوی مناسب فضای انجمن های علمی در شورای فرهنگی دانشگاه قول مساعد داد و از اختصاص 200 میلیون تومان برای تقویت انجمن های علمی دانشگاه خبر داد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.