به گزارش ایرنا، علی رمضان پور روز سه شنبه در جلسه هماهنگی برگزاری جشن گلریزان افزود: از 27 زندانی جرایم مالی زندان خلخال 2 نفر به علت ناتوانی در پرداخت دیه، هفت نفر پرداخت مهریه و مابقی نیز بدلیل دیگر محکومیت های مالی در زندان محبوس هستند.
وی با بیان اینکه با کمک های مالی جمع آوری شده درجشن گلریزان پارسال زمینه آزادی 27 زندانی مالی فراهم شد، اظهار کرد: انتظار می رود امسال نیز این افتخار برای مردم منطقه تکرار شود.
رمضان پور با ابراز نگرانی از افزایش روز افزون پرونده های قضایی در دادگستری خلخال گفت: با وجود تلاش های صورت گرفته متاسفانه تعداد پرونده های قضایی در سال گذشته نسبت به سال ما قبل آن 2 هزارو 370 پرونده افزایش داشته که این روند حاکی از افزایش آسبب های اجتماعی و کاهش فرهنگ صلح وسازش در جامعه است.
وی تغییر نگرش به زندانی را از جمله راهکارهای کمک به آزادی آنان دانست و گفت: همانطور که جامعه در زندانی شدن افراد نقش داشته در آزادی آنها نیز باید نقش ایفا کند.
وی با دعوت از مردم جهت شرکت در جشن گلریزان امسال گفت: این مراسم ساعت 22 چهارشنبه 9 خرداد ماه مصادف با چهاردهم ماه مبارک رمضان در سالن سینما فرهنگ واقع در مجتمع فرهنگ وارشاد اسلامی شهر خلخال برگزار خواهد شد.
خلخال در جنوب اردبیل واقع شده است.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.