به گزارش ایرنا، علی نواداد روز سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: دستگاه های اجرایی آمادگی لازم برای نهایی کردن طرح های مصوب ریاست جمهوری را داشته باشند تا ضمن بررسی مشکلات پیش رو در مورد اجرای آنها تصمیم گیری شود .
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید اشتغال را در اولویت دارد افزود: در استان اردبیل ایجاد 20 هزار شغل مد نظر قرار گرفته و مدیران دستگا ه ها موظف هستند در تحقق آن اهتمام جدی داشته باشند .
وی بیان کرد: یکی از سیاست های اقتصاد مقاومتی افزایش اشتغال و تولید با مشارکت سرمایه گذرای بخش خصوصی است و در دولت تدبیر و امید هم زمینه حضور سرمایه گذران بخش خصوصی در استان اردبیل فراهم شده است .
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل در ادامه سخنانش نقش آموزش و پرورش را در تربیت نسل آینده مهم توصیف کرد و گفت: مسئولان آموزش و پرورش استان باید خلاها و نارسایی های موجود فضا های آموزشی و ورزشی را بررسی کرده و نسبت به رفع آن اقدام کنند .
نواداد درباره بلاتکلیفی استادیوم ورزشی راه انزاب افزود:عملیات اجرایی طرح ملی ورزشگاه راه انزاب از سال 96 بلاتکلیف مانده و ضروری است برای تکمیل آن اقدام شود .
وی بیان کرد: محل این ورزشگاه مامنی برای آسیب های اجتماعی از قبیل اعتیاد شده و تلاش می شود بزودی تعیین تکلیف بشود .
منصور صاحب معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل هم در این جلسه توسعه فضای آموزشی و ورزشی در آموزش و پرورش را ضروری خواند و گفت: در حال حاضر 19 طرح نیمه تمام ورزشی در استان وجود دارد که برای تکمیل آن لازم است اعتبار مورد نیاز تامین شود .
وی افزود: 36 طرح ورزشی هم در آموزش و پرورش استان در حال بهره برداری است .
صاحب بیان کرد: سرانه فضای ورزشی آموزش و پرورش استان 12 درصد و میانگین کشوری هم 24 درصد می باشد .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.