به گزارش ایرنا،اکبر بهنامجو روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان افزود: روابط عمومی دستگاه های اجرایی عملکرد دولت را بخوبی به مردم گزارش دهند تا مردم از اقدامات انجام شده در بخش های مختلف اطلاع کافی داشته باشند .
وی آموزش را در تقویت روابط عمومی ها موثر دانست و گفت: با برگزاری کارگاه های آموزشی و تقویت کارآمدی روابط عمومی ها می توان پویایی آنها را رقم زد .
استاندار اردبیل بیان کرد: ارتباط با مردم و انتقال دغدغه های آنها به رئیسان دستگاه ها جهت پیگیری و حل آن ها از ویژگی های روابط عمومی پویاست.
وی اضافه کرد: ارتباط مداوم با مجموعه رسانه ها و تشکل های مردمی از دیگر وظایف خطیری است که روابط عمومی ها می توانند با تمرکز بر آنها موجب آگاهی بیشتر مردم در زمینه خدمات دولت شوند.
بهنامجو افزود: روابط عمومی ها باید با کار درست و عملکرد خلاقانە در جهت زدودن فضای یاس و ناامیدی و حمایت از دولت تلاش کنند.
وی بیان کرد: روابط عمومی ها تنها متعلق و مسئول بازتاب عملکرد مدیران نیستند بلکه آنها مسئول ارتباط سازمان با مردم و ایجاد یک رابطه سالم، پویا و دوسویه هستند.
در این جلسه غلامحسین غاربی مدیر کل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ، جاوید صحرایی مدیر روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان اردبیل و سعید نوریان مدیر روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل به نمایندگی از دیگر روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان بر تقویت روابط عمومی های دستگاه های اجرایی ، تحقق اهداف روابط عمومی آرمانی و ارتباط تنگاتنگ روابط عمومی ها با رسانه ها تاکید کردند .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.