به گزارش ایرنا، فریدون بابایی روز یکشنبه در نخستین جلسه گفتمان گردشگری خلخال افزود: این سند با صرف زمان و با اقدام کارشناسی موانع و ظرفیت های شهرستان را شناسایی و مسیر توسعه خلخال را ترسیم کرده است.
وی هدف از برگزاری نخستین گفتمان گردشگری خلخال را مردم محور کردن این صنعت عنوان کرد و گفت: استفاده از نظر اندیشمندان وصاحب نظران و همچنین تشکل های مردم نهاد در اجرای موفق طرح های گردشگری تاثیر گذار خواهد بود.
وی از آمادگی سرمایه گذاران بخش خصوصی برای اجرای چندین طرح بزرگ در منطقه خبرداد وبیان کرد: تلاش می شود با رفع موانع اداری بر سرراه سرمایه گذاران اجرای طرح های گردشگری بزرگ ومهم شهرستان ازجمله اجرای طرح پل معلق در تفرجگاه ازناو و قصر چوبی منطقه نمونه گردشگری شتاب گیرد.
وی از برگزاری نخستین همایش ملی توسعه پایدار شهری با محوریت گردشگری در دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری خبرداد واضافه کرد: برگزاری همایش وجشنواره های مختلف با محوریت گردشگری با هدف معرفی جاذبه ها وقابلیت های گردشگری ونیز ایجاد فرصت های مختلف سرمایه گذاری در صنعت گردشگری در دستور کار دستگاه های اجرایی عضو کارگروه گردشگری شهرستان قرار دارد.
فرماندار خلخال از انتخاب 12 روستای جدید این شهرستان برای اجرای طرح های بوم گردی در استان اردبیل خبر داد وافزود: با پایان طرح مطالعات این روستاها زمینه برای اجرای طرح های بوم گردی وافزایش حضور گردشگران داخلی وخارجی در سطح مناطق روستایی منطقه فراهم می شود
خلخال در 115 کیلومتری جنوب اردبیل و در همسایگی استان گیلان قرار دارد.
7119/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.