به گزارش ایرنا ، حسن قبادی فرماندار بیله سوار در آیین افتتاح این طرح ها گفت: گازرسانی به این روستاها به طول 32 کیلومتر و با صرف 20 میلیار ریال اجر ا شده و 350 خانوار روستایی از نعمت گاز بهره مند شده اند.
وی بیان کرد: در دولت تدبیر و امید تاکنون عملیات گاز رسانی به 89 روستای این شهرستان اجرایی شده و این در حالی است که تا سال 92 تنها 20روستای شهرستان از نعمت گاز برخوردار بود.
او افزود: بیش از 6 هزارو 400خانوار روستایی شهرستان بیله سوار از نعمت گاز برخوردار شده اند و تا پایان سال 97 حدود 95درصد از روستاهای بالای 20خانوار شهرستان بیله سوار گاز دار خواهند شد.
مدیر عامل شرکت گاز استان اردبیل نیز گفت: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال آینده میزان برخورداری خانوارهای روستایی استان به 98 درصد افزایش می‌یابد و در راستا طرح گازرسانی به 320 روستای استان در حال اجراست.
وی افزود: هم اکنون هزارو 56 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار است که 656 روستا از این تعداد در دولت تدبیر و امید گازدار شده و این تعداد 88 درصد روستاهای بالای 20خانوار استان اردبیل را شامل می شود.
در این آیین عملیات گازرسانی به روستاهای شورگل، کرم کندی، بالاخان کندی، مراد علی کندی، شابی کندی، حاج آقاکندی، قوطوربلاغ، هموار کندی، یانبلاغ، اوچبلاغ افتتاح و به بهره برداری رسد.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.