رئیس هیأت سوارکاری استان اردبیل از برگزاری اولین دوره مربیگری درجه 3 سوارکاری در اردبیل خبر داد.
 

به گزارش ایسنا منطقه اردبیل، بهاءالدین ایلخانی در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: در این دوره 25 نفر از سطح استان حضور داشته اند تا با سرفصل های تدوین شده توسط فدراسیون سوارکاری را طی کنند.
 
وی با اشاره به اینکه در این دوره از مدرس فدراسیون و داور بین المللی استفاه کرده ایم، تصریح کرد: مهدی جمشیدخانی از چهره های شناخته شده رشته سوارکاری مدرس این دوره هستند.
 
ایلخانی اضافه کرد: برگزاری دوره های مختلف در برنامه کاری هیات سوارکاری استان قرار دارد تا از این طریق سطح این رشته ورزشی را در استان ارتقا دهیم.
 
رئیس هیأت سوارکاری استان اردبیل با بیان اینکه باید زیرساخت های توسعه رشته سوارکاری در استان اردبیل تقویت شود، ادامه داد: هیات سوارکاری در این زمینه برنامه ریزی می کند اما امیدواریم اداره کل ورزش و جوانان هم در این زمینه مساعدت های لازم را داشته باشد چرا که امکانات سخت افزاری ورزش بیشتر در اختیار این اداره کل است.

وی با بیان اینکه سوارکاری رشته هزینه بری است، اظهار کرد: بیشتر هزینه های اسب داری و اسب سواری را خود ورزشکاران و فعالان این رشته تامین می کنند و هیات هم در تلاش است که امکانات نرم افزاری را فراهم کند. Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0in 5.4pt 0in 5.4pt; mso-para-margin:0in; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.