به گزارش ایرنا ، ارژنگ عزیزی روز سه شنبه در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری خلخال افزود: این طرح با سرمایه گذاری یک شرکت بخش خصوصی معتبر به نام فرش کشور با هدف ایجاد 800 فرصت شغلی جدید در صنعت فرش جنوب استان و نیز تولید فرش های نفیس و مرغوب صادراتی اجرا خواهد شد.
وی گفت: مرحله اول این طرح شامل راه اندازی کارگاه های تولید فرش دستبافت با استفاده از فضاهای بلااستفاده دولتی در مناطق روستایی 2 شهرستان خلخال و کوثر است.
عزیزی اظهار کرد: هم اکنون چند سالن از جمله سالن های ورزشی ، سوله های اداره تعاون روستایی و سوله های بلااستفاده و خالی در شهرک صنعتی خلخال و همچنین چند سالن و سوله در کوثر در اختیار سرمایه گذار بخش خصوصی مجری این طرح قرار گرفته و بزودی بافت و تولید فرش های دستبافت نفیس با بکارگیری از ظرفیت کاری 100 بافنده فرش در هر یک از کارگاه های آماده شده آغاز خواهد شد.
او با بیان اهمیت اجرای این طرح و تاکید استاندار اردبیل در عملیات اجرایی این طرح گفت: مرحله دوم طرح شامل احداث و راه اندازی مجموعه های کارگاهی بین راهی فرش دستبافت در مناطق روستایی جنوب استان اردبیل است که زمین این مجموعه ها از اراضی ملی واقع در کنار جاده های اصلی 2 شهرستان خلخال و کوثر تامین و در اختیار سرمایه گذار طرح گذاشته خواهد شد.
فریدون بابایی ، فرماندار خلخال نیز در این جلسه با اعلام آمادگی به همکاری با سرمایه گذار طرح تولید فرش کارگاهی فرش دستبافت در این شهرستان گفت: سالن های ورزشی ، سوله ها و اماکن دولتی مازاد و بلااستفاده و زمین مورد نیاز برای راه اندازی مجموعه بین راهی تولید فرش در اختیار سرمایه گذار مجری طرح گذاشته می شود.
7119/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.