نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به نیاز مراجعین و بیمه شدگان شایسته است یک بیمارستان 500 تختخوابی را در اردبیل با تمامی امکانات و تجهیزات احداث کند.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، صدیف بدری در نشست با رئیس سازمان تامین اجتماعی در اردبیل اظهار کرد: با توجه به اینکه این سازمان در استان‌های مختلف اقدام به احداث بیمارستان‌های بزرگ و فراگیر کرده و چندین درمانگاه تخصصی و سایر تاسیسات رفاهی دایر کرده است ما نیز انتظار داریم با توجه به اینکه نیمی از جمعیت استان تحت پوشش این سازمان هستند با احداث مجموعه‌های خدماتی، رفاهی و درمانی ارتقای رضایتمندی مردم اتفاق بیفتد.
وی به سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در هفته‌های آینده به استان اردبیل اشاره و خاطرنشان کرد: ما به جد خواستار احداث بیمارستان 500 تختخوابی سازمان تامین اجتماعی در اردبیل هستیم که با مهیا شدن مقدمات و زمین اهدا شده از مسئولان امر می خواهیم تا زمینه اجرای آن را فراهم کنند.
نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی راه‌اندازی شعبه سوم در اردبیل برای ارائه خدمات به ساکنان مناطق سیزده‌گانه اردبیل را ضروری دانست و افزود: در کنار نصب دستگاه سنگ‌شکن باید درمانگاه‌های تامین اجتماعی به شکل تخصصی به مردم ارائه خدمات کرده و ام آر آی درمانگاه اردبیل تجهیز و راه‌اندازی شود.
بدری در مورد توسعه بیمارستان سبلان و ضرورت استانداردسازی نیروی انسانی گفت: برای شرکت شستا در بخش سرمایه‌گذاری 12 هزار هکتار زمین از سال‌های گذشته واگذار شده تا هتلی در این زمین احداث کنند که انتظار می‌رود هر چه سریعتر این زمین و احداث پروژه در آن تعیین تکلیف شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.