بهرام غیبی روز سه شنبه در بازدید شورای معاونین هلال احمر استان اردبیل از ایرنای استان اردبیل افزود: خبرنگاران ایرنا و دیگر رسانه ها همپای ماموران هلال احمر همیشه در صحنه حوادث حضور دارند و نقش آنها در اطلاع رسانی غیر قابل انکار است.
وی اضافه کرد:رسانه ها در قبل از حوادث، حین و بعد حوادث نقش اساسی برعهده دارند، در پیش از حوادث نقش آنها پیشگیرانه ، در حین حوادث انعکاس درست و دقیق اخبار و بعد حوادث نیز تحلیل و چگونگی حوادث و راهگشایی برای موضوع می باشد تا از این طریق آگاهی عمومی افزایش یابد.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با اشاره به تامین تجهیزات و امکانات لازم در حوادث افزود: تمام امکانات لازم در مقابله با حوادث و نجات حادثه دیدگان در استان مهیا شده است.
وی با بیان اینکه داوطلبان و تیم های امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل جز پنج تیم برتر امداد و نجات کشور می باشند ،افزود : تجهیزات بسیار خوبی در سال های اخیر در اختیار جمعیت استان قرار گرفته که عمر ناوگان ترابری به زیر 10 سال و آمادگی جمعیت به بیشترین حد رسیده است.
حجت الاسلام عبدالحمید واعظی نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر استان اردبیل هم در این نشست گفت: ایرنا با توجه به امکانات موجود حضور جدی در صحنه های اطلاع رسانی داشته و توانسته افکار عمومی را در رعایت نکات ایمنی و کمک به همنوعان در مواقع بروز حادثه بسیج کند.
وی با بیان اینکه اطلاع ر سانی دقیق و درست در خبر گزاری ایرنا سبب اعتماد عمومی مردم به این رسانه شده افزود: رسانه ها وظایف سنگینی در اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی داشته و می توانند مشارکت مردم را در امداد رسانی جلب کنند .
/6016/7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.