به گزارش ایرنا ، احمد صافی روز سه شنبه در آیین تجلیل و بزرگداشت مقام معلم در اردبیل افزود: برخی از این معلمان بازنشسته با کوله باری از تجربه در تالیف کتاب و خدمت رسانی به حوزه تعلیم و تربیت سهیم هستند.
وی بیان کرد: کار معلم شعله ور کردن انسانیت در وجود انسان ها و زمینه سازی ارتباط با جهان است، بازنشستگان در طول عمر حرفه ای خود هزاران انسان را وارد عرصه تاثیر گذاری در جامعه کرده اند.
مشاور وزیر آموزش و پرورش معلمی را سرچشمه تربیت انسان هایی متدین و موفق در اموری چون پدر بودن ، مادر بودن ، همسر بودن و فرزند بودن دانست و گفت: موفقیت هر جامعه ای با وجود انسان های برتر رخ می دهد و انسان ها نیز تربیت یافته معلم هستند.
وی افزود: معلمان در همه حوزه ها نقش آفرین هستند و در صورت تربیت نیروهای پویا و فعال افرادی موفق در همه زمینه های شغلی در جامعه ظهور و بروز می یابند.
صافی با اشاره به وجود انسان های فرهیخته و عالم در استان اردبیل بیان کرد: استان اردبیل با داشتن معلمانی عالم و نخبه در تربیت انسان هایی موثر و بزرگ نقش آفرینی کرده است.
وی وجود عالمان ، عارفان و محققان برجسته این استان را دلیل بر وجود معلمانی بزرگ و تاثیر گذار در استان دانست و بر تکریم آنها تاکید کرد.
در این آیین از معلمان موفق در عرصه های علمی ، فرهنگی و ورزشی استان اردبیل تجلیل شد.
3006/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.