مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل از شرکت بیش از 102 هزار نفر از دانش‌آموزان استان اردبیل در طرح پرسش مهر خبر داد.
 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، احمد ناصری در مراسم تجلیل از منتخبان و برگزیدگان طرح پرسش مهر همزمان با هفته معلم در اردبیل اظهار کرد: طرح پرسش مهر از طرح‌های تاثیرگذار در عرصه آموزشی مدارس است که همه ساله دانش‌آموزان زیادی را در این عرصه وارد رقابت می‌کند.
 
وی با اشاره به اینکه طرح پرسش مهر سوالی از سوی رئیس جمهور برای محک زدن دانایی و آگاهی دانش‌آموزان است، خاطرنشان کرد: در پرسش مهر سالتحصیلی جاری بیش از 102 هزار نفر از دانش‌آموزان استان اردبیل شرکت کردند که امروز شاهد تجلیل و تکریم از این استعدادها در استان هستیم.
 
دبیر شورای آموزش و پرورش استان اردبیل با اشاره به اینکه در سالجاری محتوای پرسش مهر مطرح شده از سوی رئیس جمهور «در محیط مدرسه تحمل افکار دیگران، احترام به افکار دیگران و اخلاق و ادب را چگونه تمرین کنیم؟» بود، تصریح کرد: دانش‌آموزان و در کنار آن مربیان و معلمان ما امسال در قالب مقاله، طرح و جواب‌های چند سطری در این طرح شرکت کردند.
 
ناصری ادامه داد: در واقع رئیس جمهور با طرح این پرسش از دانش‌آموزان خواستند تا به بهترین شکل ممکن در جامعه امروزی با دیگران تعامل داشته باشند و حرمت افکار و عقاید یکدیگر را رعایت کنند.
 
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه روحیه صلح‌پذیری و انعطاف باید در دانش‌آموزان ما روز به روز افزایش یابد، افزود: تلاش برای تحقق این امر به ویژه در دبیرستان‌های ما از سوی اولیای مدرسه در حال انجام است که امیدواریم سال به سال شاهد کاهش خشونت و بداخلاقی دانش‌آموزان در مدارس باشیم.
 
در این مراسم از چند نفر از دانش‌آموزان برتر شرکت کننده در طرح پرسش مهر رئیس جمهور و همچنین منتخبین جشنواره کانون‌های فرهنگی و تربیتی و شوراهای برتر دانش‌آموزی با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
  Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:8.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:107%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri",sans-serif; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.