به گزارش ایرنا، حجت الاسلام امیر رشتبری روز جمعه افزود: در حالی که نظام نوین آموزشی کشور بر تک نوبته شدن مدارس تاکید دارد بیشتر مدارس خلخال عمر مفید خود را از دست داده و هم اکنون چند مدرسه به صورت 2 نوبته در این شهر اداره می شود.
وی بیان کرد: بدلیل فرسودگی ساختمان بیشتر مدارس و بلااستفاده شدن آنها در صورت بی توجهی به نوسازی فضاهای آموزشی در آینده بیشتر مدارس خلخال بصورت 2 نوبته اداره خواهند شد.
وی با اشاره به کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش خلخال گفت: در حالی که دستگاه تعلیم و تربیت این شهرستان با بیش از 100 نیروی انسانی مواجه است با بازنشسته شده بیش از 400 هزار معلم از سیستم آموزشی کشور در سه سال آینده مشکل خلخال در بحث کمبود نیروی انسانی چند برابر خواهد شد.
وی با تاکید بر لزوم توجه جدی مسئولان به بحث کمبود فضای آموزشی و نیروی انسانی اضافه کرد: با توجه به کمبود معلم در منطقه نتیجه استفاده از معلمان غیرتخصصی در دروس فت تحصیلی شدید دانش آموزان در آینده خواهد بود.
وی اظهار کرد: کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش در کنار تهدید دستگاه تعلیم و تربیت فرصتی مناسب برای جذب نیروی انسانی جدید و بکارگیری جوانان خلاق است.
خلخال در جنوب اردبیل واقع است.
7119/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.