به گزارش خبرنگار ایرنا ،احمد دانیالی روز دوشنبه در آئین معارفه مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری اردبیل افزود: دولت برای اشتغال و سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تسهیلات کم بهره اختصاص می دهد تا این صنعت سهم بیشتری در ایجاد کسب وکار داشته باشد .
وی بیان کرد: اگر دنبال رونق اقتصادی و تسهیل معیشت مردم هستیم استفاده از حوزه گردشگری با توجه به شناخته شدن این صنعت بنام صنعت پاک بهترین راهکار برای اشتغالزایی است.
وی جذب گردشگران خارجی را ضروری خواند و گفت: استان های کشور قابلیت زیادی در جذب گردشگران خارجی دارند و لازم است آژانس های مسافرتی و گردشگری در معرفی جاذبه های گردشگری بیش از گذشته فعال باشند .
معاون توسعه مدیریت و سرپرست امور استان های میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری افزود: کشور ما به لحاظ شناخته شدن به عنوان سرزمین چهار فصل در تمام طول سال می تواند پذیرای گردشگران خارجی باشد.
دانیالی بابیان اینکه طبیعت اردبیل شبیه طبیعت دانمارک است افزود:آب و هوای اردبیل بویژه آب های درمانی استان در دنیا کم نظیر است و می تواند سالانه چندین هزار نفر گزدشگرخارجی را جذب کند .
وی بیان کرد: یکی از قابلیت های مهم استان اردبیل همجواری با کشور های آذربایجان و ارمنستان است که می توان با جذب گردشگران این کشورها صنعت گردشگری استان را متحول کرد .
در این جلسه از کریم حاجی زاده مدیرکل سابق میراث فرهنگی ،صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل تجلیل و و نادر فلاحی بعنوان مدیرکل جدید معرفی شد .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.