به گزارش ایرنا، بهرام غیبی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: از این تعداد هشت هزارو 702 نفر در کلاس های آموزشی امداد ، کمک های اولیه و پایه داوطلبی و مابقی نیز در کلاس های مهارت زندگی و فنی حرفه ای شرکت کرده اند.
وی از فعالیت 345 کانون جوانان جمعیت هلال احمر استان خبر داد و اظهار کرد: سال گذشته یک هزارو 368 نفر در استان جذب این کانون ها شدند.
او بیان کرد: طرح غنی سازی اوقات فراغت اعضای سازمان جوانان جمعیت هلال احمر استان اردبیل در تابستان پارسال تحت عنوان شوق رویش با حضور 14 هزار و 349 نفر برگزار شد.
وی با بیان اینکه طرح شوق رویش در تمامی شعب این جمعیت با 221 برنامه اجرا شد، اضافه کرد: 10 هزار و 367 نفر از آنها عضو جمعیت هلال احمر استان بوده و 3 هزار و 982 نفر غیر عضو بوده اند.
وی ادامه داد: سال گذشته طرح دادرس (دانش آموزان آماده در روزهای سخت) نیز با شرکت 2 هزار و 800 دانش آموز خواهر و برادر عضو جمعیت هلال احمر استان در رشته های ارزیابی علایم حیاتی، CPR (احیای قلبی- ریوی)، پانسمان و بانداژ، آتل بندی، حمل مصدوم، اسکان اضطراری، پناهگیری و تخلیه اضطراری، اطفای حریق و آزمون کتبی برگزار شد.
غیبی گفت: برگزاری مسابقات رفاقت مهر با شرکت 939 نفر، برگزاری مسابقات ورزشی و امدادی با شرکت 325 نفر، برگزاری مسابقات فرهنگی از جمله مقاله نویسی و دل نوشته با شرکت 384 نفر، برگزاری مرحل استانی المپیاد دادرس با شرکت 280 نفر در قالب 20 تیم، برگزاری 29 اردوی شهرستانی و استانی با شرکت 963 نفر و شرکت در 6 اردوی کشوری با 30 نفر از جمله اقدامات این جمعیت در سال گذشته بود.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل افزود: این جمعیت در مناسبت های مختلف در کنار مردم بوده به طوری که در زمان اجرای طرح ایمنی و سلامت در تعطیلات نوروز در 15 پست ثابت و سه پست سیار با مشارکت 201 عضو خود به 57 هزارو 322 مسافر خدمات ارائه کرد و 93 هزارو 639 بسته فرهنگی بین آنها توزیع کرد.
وی با اشاره به برنامه های این جمعیت در هفته گرامیداشت هلال احمر اظهار کرد: افتتاح انبار امدادی کوثر، ساختمان امدادو نجات جمعیت هلال احمر شهرستان گرمی، کلنگ زنی آشیانه هلیکوپتر و ساختمان امداد و آموزشی شهرستان نیر از جمله برنامه های این جمعیت در هفته گرامی داشت هلال احمر امسال خواهد بود.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.