استاندار اردبیل گفت: معوقات فرهنگیان در بودجه امسال پیش‌بینی شده و ظرف ماه‌های آینده پرداخت می‌شود.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، اکبر بهنامجو در حاشیه زنگ سپاس از معلم در جمع تعدادی از خبرنگاران در اردبیل اظهار کرد: بخشی از معوقات معلمان با پیگیری‌های انجام شده سال گذشته پرداخت شد و مابقی معوقات در بودجه امسال پیش‌بینی شده که با تخصیص شاهد پرداخت آن خواهیم بود.
وی خاطرنشان کرد: البته پرداختی‌های آموزش و پرورش به شکل سراسری و هیچ اختیاری در دست استان نیست ولی ما به نوبه خود با همراهی نمایندگان مجلس و مدیر کل آموزش و پرورش پیگیر مسایل معیشتی و رفاهی معلمان هستیم و امیدواریم با همراهی مجلس و دولت و مدیران وزارتخانه زمینه قدرشناسی از زحمات معلمان به شکل واقعی فراهم آید.
استاندار اردبیل گفت: معلمان قشر محبوب جامعه ما هستند به طوری که از دانش‌آموزان گرفته تا اولیا و بزرگان جامعه ما به این قشر ارادت خاصی نشان می‌دهند و ما نیز در استان اردبیل در سالجاری در بخش رفاهی برنامه‌ریزی‌هایی انجام دادیم تا معلمان متناسب با شان و منزلتشان از این امکانات رفاهی استفاده کنند.
این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که معلمان استان اردبیل ماه‌هاست که معوقات خود را نظیر حق‌التدریس، اضافه تدریس و اضافه کار نیروهای اداری دریافت نکرده‌اند و معلمان خواستار پرداخت حق و حقوق واقعی خود در گرامیداشت هفته معلم هستند.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.