به گزارش ایرنا ، اکبر صمدی روز دوشنبه در آئین تجلیل از جوانان برتر پارس آباد افزود: با حمایت از بخش خصوصی و معرفی پتانسیل ها و ظرفیت های این شهرستان و تامین زیرساخت ها باید زمینه را برای حضور سرمایه گذاران فراهم کنیم.
وی اظهار کرد: در سال های گذشته در شرکت کشت و صنعت مغان بیش از هفت هزار نفر شاغل بودند و امروز باید زمینه نوسازی و توسعه این شرکت را فراهم کنیم تا شاهد رشد و رونق اقتصادی و اشتغال پایدار جوانان در منطقه باشیم.
او گفت: برای رشد و توسعه نیاز به منابع مختلف مالی و نفتی و معادن و منابع آب و خاک ضروری است اما مهم‌ترین سرمایه مملکت و موتور محرکه و عامل اساسی توسعه و رشد هر جامعه ای سرمایه ها فکری و نیروی انسانی است که در هر کشور رشد و پویایی و حرکت و تعالی آن کشور را رقم می زند.
حجت‌الاسلام سیدسعید رشادی ، امام جمعه پارس‌ آباد نیز در این آیین حضرت علی اکبر (ع) را الگوی کامل برای جوانان دانست و اظهار کرد: جوانان باید حضرت علی اکبر (ع) را همواره الگوی خود بدانند و از رهروان حقیقی آن حضرت باشند.
وی تشریح کرد: جوانان ما با حمایت های بیشتر مسئولان می ‌توانند بزرگترین دستاوردها را در عرصه ‌های علمی ، اقتصادی و ورزشی برای منطقه و کشور بدست بیاورند.
در این آئین از 65 جوان نمونه در حوزه ‌های مختلف علمی ، ورزشی ، فرهنگی ، هنری و مذهبی تجلیل شد.
پارس آباد مغان در 230کیلومتری شمال اردبیل و در منطقه مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.