'پروژه هایی که یکی پس از دیگری از خواب زمستانی بیدار می شوند؛ پروژه های متنوعی در سطح استان وجود دارند که بنابه دلایلی یا سرعت اجرای آنها کم شده و یا بصورت نیمه فعال در آمده بودند که اصلی ترین بهانه آنها بودجه بود، این در حالی است که در مقایسه با سایر مناطق و استان شاید این توضیح خوبی باشد ولی توجیه خوبی نیست چون روند اجرایی آنها همیشه مقدم تر از برنامه ها و زمانبندی هاست.
بعد از حضور استاندار عمرانی و فعال در استان، از همان روز اول بررسی آخرین وضعیت پروژه های استان انجام و اقدام مناسبی برای اجرای آنها در دستور کار قرار گرفت که یکی از شاخصه های مهم این پروژه ها راه آهن اردبیل است که کمتر کسی به پایان آن خصوصا در گذشته خوش بین بود ولی استاندار اردبیل با همت و ریسک بالا پایانی برای آن ترسیم کرد که در نوع خود کمتر در ذهن می گنجد ولی باور کردنی است.
پلی که سالها سرگردان کنار جاده بود اکنون روی پایه ها ایستاده و ماشین های زیر سازی و سنگین در حال فعالیت هستند که این جای تقدیر دارد.
آنهایی که از گذشته و حال با خصوصیات مهندس بهنام جو آشنا هستند می دانند که برای وی شب و روز، بهار و پاییز و تابستان و زمستان فرقی ندارد چون زاده تلاش است و کار. حضور وی برای دومین بار در استان اردبیل جان تازه ای به پروژه ها و افق روشنی برای آن ترسیم کرده و تحرک با انگیزه ای در مسئولان خلق نموده که علاوه بر تابستان، زمستان اردبیل را هم بیدار می کند.
در مثال عملی این گفته ها، برای بازدید از پروژه های آلوارس مهرگان و شرکت آرتا تکله برف در معیت استاندار راهی سایت اصلی این پرژه ها شدیم و از نزدیک دیدیم و باور کردیم که اگر بخواهیم، می شود.
شاید اکثر مردم و کارمندان و مسئولان در ساعت شش صبح خواب بودند ولی استاندار به همراه تنی چند از مدیران استان نزدیک یک کیلومتر مسیر برفی و شیبدار بالای پیست اسکی آلوارس را پیاده روی کردند تا به عینه ببینند که قرار است چه اتفاقی بیافتد گرچه این وظیفه مسئولین است، ولی همین عمل چقدر سرمایه گذار را امیدوار کرد، توصیف کردنی نیست. آقایان مدیر و مسئول نیز دیدند که گه گاهی از پشت میز خلاص شدن هم مزیت هایی دارد گرچه بعد از این با این اتفاقها بیشتر روبرو خواهند بود.
مهندس بهنام جو در بالای مسیر گفت که برای زمستان استان اردبیل، از خلخال و کوثر گرفته تا نیر و اردبیل و سرعین و مشکین شهر برنامه داریم و نمی گذاریم بعد از این زمستان، اردبیل بخوابد .....
آنچه مهم است این که اگر بخواهیم می توانیم، اگر همت کنیم غیر ممکن ها، ممکن می شود. باور داشته باشیم که استان اردبیل استحقاق بیشتری برای کار و فعالیت دارد تا صدای تحرک به همه برسد. امید است روزی برسد که با همین مدیران و مسئولان و مردم، ببینیم که همه فصول در اردبیل بیدار شده است'.
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.