به گزارش ایرنا، داود شایقی روز شنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اردبیل افزود: طرح های راهسازی نسبت به دیگر طرح ها در مقایسه با سال های گذشته سه برابر پیشرفت داشته و این امر نشانگر پیگیری و توجه جدی استاندار اردبیل می باشد .
وی بااشاره به افزایش اعتبارت راه آهن اردبیل - میانه گفت: سال گذشته 850 میلیارد ریال اعتبار برای طرح راه آهن مصوب شده بود که ضمن تخصیص صد درصدی این اعتبارات 250 میلیارد ریال هم بر آن افزوده شد .
وی اضافه کرد:در سال 96 میزان تخصیص اعتبارات راه آهن اردبیل- میانه به 120 درصد رسید و امسال هم یک هزار و 350 میلیارد ریال اعتبار برای این طرح مصوب شده و اختصاص اعتبار از منابع دیگر هم در حال پیگیری است .
رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان اردبیل بیان کرد: مشارکت بخش خصوصی در اجرای طرح های عمرانی استان هم مد نظر قرار گرفته بطوریکه تکمیل طرح های راه آهن ،احداث بیمارستان یکهزار تختخوابی و تکمیل فاضلاب اردبیل از محل مشارکت بخش خصوصی پیگیری می شود.
شایقی درباره اعتبارت ملی دستگاه های اجرایی استان افزود: اعتبارت ملی 57 دستگاه اجرایی این استان مشخص شده و ضروری است مدیران برای جذب این اعتبارت توجه ویژه ای داشته باشند .
وی بااشاره به شعار امسال در حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی افزود: حمایت از کالای ایرانی و تولید داخلی موجب رونق اقتصاد ملی است و این مهم در سایه توجه به اصل تولید با کیفیت و مقبول عموم مردم امکان پذیر است.
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان اردبیل اظهار کرد: این سازمان در سال 97 در استان تلاش خواهد کرد تا با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف به رونق‌افزایی تولید داخلی و حمایت از کالای ایرانی اهتمام جدی داشته باشد.
در این جلسه مدیران دستگاه های اجرایی حاضر درباره روند اجرای طرح های ملی استان گزارش دادند .
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.