به گزارش خبرنگار ایرنا ، محمد جواد آذری جهرمی ، عصر پنجشنبه در مراسم جشن و گرامیداشت روز جوان در اردبیل افزود:جوانگرایی و میدان دادن به جوانان نه یک شعار بلکه یک واقعیت اجتناب ناپذیر و اقتضای مدیریت موفق است.
وی بیان کرد: در ایران وقتی قصد جوانگرایی دارند از آنان به عنوان مشاور در اداره ها و وزارت خانه ها استفاده می شود درحالیکه کار مشاوره به افراد سالخورده و با تجربه نیاز دارد.
اومشکل بزرگ در بحث جوانگرایی را مطالبه بدون مطالعه این قشر دانست و تشریح کرد : در چنین شرایطی جوانان به خاطر نداشتن آگاهی کافی مورد سواستفاده قرار می گیرند.
آذری جهرمی لازمه این کار را آزاد گذاشتن و اختیار دادن اصولی به جوانان دانست و افزود : با بعضی برچسب ها و انگ زدن به جوانان نمی توان انتظار موفقیت نسل جوان را داشت.
وی ضرورت استفاده گسترده از فناوری را مورد تاکید قرار داد و اضافه کرد: برای برون رفت از مشکلات گوناگون جامعه چاره ای به غیر از ایجاد تحول فناوری دیجیتال با مشارکت دادن نسل جوان و بهره گیری از آن در کارهای مختلف نداریم.
به گفته وی ، سرگرمی و خبرخوانی فقط بخش کوچکی از استفاده های مربوط به فناوری دیجیتال است و ما در چند دهه گذشته از قسمت مهم آن که بهره وری است، غافل مانده ایم.
وزیر ارتباطات به اقدام های انجام شده در استان اردبیل اشاره کرد و گفت : در چند سال اخیر اقدام های مطلوبی در توسعه تجهیزات و زیرساخت های ارتباطی استان انجام گرفته که از آن جمله می توان به برخورداری 370 روستا از اینترنت پرسرعت اشاره کرد.
آذری جهرمی همچنین آغاز عمیلات اجرایی دیتا سنتر با سرمایه گذاری شرکت همراه اول را در اردیبهشت ماه جاری از دیگر کارهای این وزارتخانه در اردبیل ذکر و خاطرنشان کرد : با بهره برداری از آن مشکلات ارتباطی 400 روستا برطرف می شود.
او گفت : قراراست 35 دکل به منظور توسعه خدمات ارتباطی شهری در استان اردبیل نصب شود و در مناطق مرزی نیز شبکه های فیبر نوری را افزایش دهیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دیدار یک روزه صبح پنجشنبه به اردبیل سفر کرده است.
/6016/6019
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.