محمدجواد آذری جهرمی روز پنجشنبه به هنگام ورود به استان در فرودگاه اردبیل در گفت و گویی کوتاه افزود: در این مدت استقبال از پیام رسان های داخلی خوب بوده و حرکت به سمت این پیام رسان ها تا 6 برابر رشد داشته است ، ضمن اینکه حجم پیام های جابجا شده در آنها نیز روند رو به رشد دارد.
وی بیان کرد: پیام رسان های داخلی در ارایه خدمات خود مشکل خاصی نداشته و ضمن اینکه دارای شاخص های کیفی مناسبی هستند همچنان در حال توسعه و ارتقای خدمات خود می باشند.
اواضافه کرد: این پیام رسان ها همزمان با ارایه خدمات به لحاظ افزایش ارتقای کیفی خدمات، امینت اطلاعات و امنیت نرم افزارها در تلاش جدی هستند.
آذری جهرمی در باره محدودیت های احتمالی برای پیام رسان های خارجی نیز گفت: هنوز هیچ ابلاغی دراین زمینه به این وزارتخانه نشده و ما منتظر تصمیم گیری ها در این مورد هستیم.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در باره اهداف سفر یک روزه خود به اردبیل نیز گفت: برای ارایه گزارشی به مردم از خدمات دولت و نیز بررسی مسایل و مشکلات در این حوزه به این استان سفرکرده است.
وی بیان کرد: در این سفر موضوع اشتغال در حوزه فضای مجازی و فناوری اطلاعات و طرح بزرگ اجرایی در کشت و صنعت مغان بعنوان الگوی کشوری بررسی شده و چندین طرح ارتباطی نیز افتتاح خواهد شد.
جوانترین وزیر دولت دوازدهم همچنین گفت: جوانان این استان برای شرکت در مراسم روزجوان از من دعوت کرده بودند و من هم به دعوت آنها با افتخار پاسخ مثبت داده و به اردبیل سفر کرده ام.
جهرمی در اولین برنامه خود پس از ورود به اردبیل در مزار شهدا حضور یافته و به مقام شامخ آنها ادای احترام کرد.
شرکت در جلسه شورای اداری استان، افتتاح همزمان پروژه های ICT ، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، ‌بازدید از طرح مجتمع ict اردبیل و حضور و سخنرانی در همایش جشن جوان برنامه های سفر یک روزه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به این استان می باشد.
7110/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.