به گزارش ایرنا، اکبر بهنام جو چهارشنبه در جریان بازدید از نحوه عملیات اجرایی کارخانه گروه تولیدی آرتا نمین(تولید کریستال) در منطقه ویژه اقتصادی نمین با بیان اینکه باید زیرساخت ها توسط عوامل مرتبط آماده شود گفت: با اتمام زیر ساخت های اساسی و زون بندی این منطقه سرمایه گذاران در منطقه حضور می یابند.
وی با اشاره به اینکه دست سرمایه گذاران و متقاضیان سرمایه گذاری را به گرمی می فشاریم افزود: برای ایجاد 20هزار شغل در استان استفاده از تمام ظرفیت ها و همکاری و هماهنگی تمام دستگاه های اجرایی ضرورت دارد.
استاندار اردبیل افزود: ایجاد زیر ساخت های اولیه منطقه ویژه اقتصادی نمین نسبت به سایر مناطق چندان مشکل نیست فقط اهتمام مدیران و تلاش عوامل ذیربط را می طلبد.
او از مدیران اجرایی خواست موانع پیش روی سرمایه گذاران را هرچه سریع تر مرتفع کنند تا عملیات اجرایی طرح ها در فصول کاری به اتمام برسد.
بهنام جو تحقق شعار سال را یاد آور شد و افزود: جهت جامه عمل پوشاندن به منویات مقام معظم رهبری در زمینه تولید کالاهای با کیفیت داخلی همه باید تلاش کنیم.
استاندار اردبیل از ورود سرمایه گذار تولید لوازم اساسی خانگی به استان خبر داد و افزود: برای تولید یخچال فریزر و اجاق گاز شرکت بزرگی در منطقه وارد عمل شده و با ایجاد زیرساخت ها قطعا این موارد افزایش می یابند.
سرمایه گذارکارخانه گروه تولیدی آرتا نمین(تولید کریستال) بدون دریافت تسهیلات از دولت مصمم است در طول سه سال برای بیش از سه هزار تن اشتغال ایجاد کند.
با بهره برداری فاز اول این واحد صنعتی در سال جاری بیش از 800تن مشغول بکار خواهند شد.
7120/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.