مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل از افزایش 4 برابری بودجه حوزه راهسازی در استان اردبیل در سالجاری خبر داد. 
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، محبوب حیدری جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: در سالجاری و در توسعه راه‌های استان برنامه‌های خوبی با تامین اعتبار مناسب تدارک دیده شده به طوری که با پیگیری استاندار اردبیل و نمایندگان استان در مجلس سعی شده تا به شکل چشمگیری اعتبارات و منابع هزینه‌ای در این حوزه افزایش یابد. 
وی خاطرنشان کرد: ما به دنبال تاکید استاندار اردبیل در توسعه بزرگراه‌ها، مطالعات امکان‌سنجی را به جد دنبال کردیم به طوری که قرار است امسال و همچنین در سال آینده با تامین اعتبار موردنیاز تا سقف 120 کیلومتر بزرگراه بر مجموع بزرگراه‌های استان افزوده شود. 
مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل بیان کرد: در کنار توسعه راه‌های استان ما در بخش ساختمان نیز احداث بیمارستان 160 تختخوابی پارس‌آباد را با جدیت دنبال کردیم و با صرف هزینه 40 میلیارد تومان در آستانه افتتاح است. 
حیدری از تحویل این بیمارستان به دانشگاه علوم پزشکی در هفته جاری خبر داد و گفت: در کنار بهره‌برداری از این بیمارستان عملیات اجرایی بیمارستان خیرساز نجف‌زاده را نیز دنبال می‌کنیم و امیدواریم در قالب 260 تخت و با صرف هزینه 90 میلیارد تومانی این پروژه نیز به سرانجام برسد. 
وی افزود: با انتخاب پیمانکار بیمارستان خیرساز نجف‌زاده که معوض فاطمی اردبیل است با تامین اعتبار مورد نیاز به مرحله عملیاتی خواهد رسید.  مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل به فعالیت مجتمع پزشکان اردبیل و ضرورت تمرکززدایی از هسته مرکزی شهر اشاره کرد و گفت: امیدواریم با همراهی پزشکان و تبلیغاتی که رسانه‌ها انجام می‌دهند بخش عظیمی از پزشکان مستقر در سرچشمه اردبیل به ساختمان جدید منتقل شود.

انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.