مسعود امامی یگانه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شهرهای استان نیازمند رونق و توسعه طرح های گردشگری هستند و ضروری است شهرداری ها در زیبا سازی شهری اهتمام جدی داشته باشند .
وی ضرورت پایبندی به وظایف، قوانین و تعامل شوراها و شهرداران را از جمله عامل موفقیت در توسعه شهرها و پیشرفت برنامه ها دانست و اظهارکرد : مدیریت امور شهری استانداری با همکاری فرمانداری ها اقدامات شهرداری ها را در حوزه های مختلف رصد می کند .
وی درباره ساماندهی بافت شهری گرمی بیان کرد: تهیه ، پیگیری و عملیاتی شدن 2 طرح گردشگری در محل بیمارستان قدیم و تفرجگاه زرنه، ، بازگشایی خیابان امام خمینی و مهار آب های سطحی از جمله طرح های مهم شهرداری گرمی است و شهرداری و شورا با همکاری دستگاه های مرتبط اجرایی شدن برنامه های عمران شهری را در دستور کار قرار خواهند داد .
مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری اردبیل بااشاره به اجرای سایت پسماند خلخال بیان کرد: با توجه به مصوبه کارگروه پسماند ، شهرداری خلخال با همکاری دستگاه های مسئول نسبت به اجرایی شدن سایت پسماند اقدام می کند.
امامی یگانه با بیان اینکه طرح های شاخص شهرداری های استان در سال جاری باید مستمر پیگیری شود افزود: شوراهای شهر از همکاری و تعامل مطلوبی با شهرداران برخوردارند و باید از این فرصت به نحو شایسته برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان و اجرای برنامه های پیش بینی شده استفاده کرد.
استان اردبیل دارای 26 شهر است.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.