علیرضا خواجوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اصلاح الگویی کشت بر اساس استعداد مناطق مختلف استان بر پایه زراعت محصولات اقتصادی مورد توجه قرار گرفته و امکانات لازم به صورت رایگان در اختیار صندوق های اعتبارات خرد شهرستان های استان قرار می گیرد.
وی تامین بخشی از نهاده های تولید همگام با آموزش های تخصصی کشاورزی برای زنان روستایی بویژه تسهیل گران و اعضای صندوق های اعتبارات خرد زنان روستایی را از برنامه های اولویت دار مدیریت ترویج جهاد کشاورزی استان ذکر کرد.
او همچنین با اشاره به نقش توانمندسازی زنان روستایی بویژه ساماندهی زنان روستایی در قالب تامین مالی خرد و گروه های اعتبار- پس انداز در توسعه جوامع روستایی بر حمایت همه جانبه از صندوق های اعتبارات خرد و جهت دهی به فعالیت های تولیدی و راه اندازی و تقویت کسب و کارهای کوچک توسط اعضای صندوق ها تاکید کرد.
وی افزود: 46 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در سال جاری با حرکت جهادی و تلاش مجموعه همکاران مدیریت ها و مراکز خدمات جهاد کشاورزی در استان تاسیس شده و امیدواریم با برنامه ریزی مناسب و نظارت دقیق شاهد تحقق اهداف این طرح ملی و بهبود زندگی و معیشت خانوارهای روستایی استان باشیم.
10 صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی در استان اردبیل مشغول به فعالیت است که دارای 285 عضو بوده و بیش از 760 میلیون ریال سرمایه است ، این سرمایه ها برای حمایت از فعالیت های تولیدی زنان در بخش کشاورزی به صورت سرمایه در گردش استفاده می شود.
6018/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.