وحید کنعانی با سابقه مدیریت در شهرهای مختلف خلخال این بار مسئولیت فرمانداری شهرستان کوثر را عهده‌دار شد.
به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، در مراسمی که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در فرمانداری کوثر برگزار شد معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل به قابلیت‌های بی‌نظیر شهرستان کوثر در حوزه‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد تا در دوره جدید مسئولیت‌ها در سطح استان با همراهی مسئولان منطقه‌ای شهرستان کوثر را در مسیر پیشرفت همه‌حانبه به ویژه در تامین زیرساخت‌ها قرار دهیم.
علی نواداد خاطرنشان کرد: در کنار توانمندی کوثر در بخش کشاورزی به ویژه عمل‌آوری محصولات باغی متنوع با توجه به منابع غنی آبی و سد کوثر در این شهرستان باید به بخش گردشگری نیز اهمیت و اهتمام جدی دهیم تا با توجه به آثار طبیعی، تاریخی و آبگرم در این شهرستان امکان جذب گردشگر بیشمار را فراهم کنیم.
وی بیان کرد: در این شهرستان فرماندار جدید باید با برنامه‌ریزی سعی و تلاش راستینی را انجام دهد تا یک شرایط مناسب برای اشتغالزایی با استفاده از منابع موجود فراهم آمده و با بهره‌برداری از طرح‌هایی همچون سدهای معیشتی، افزایش تولید نیز اتفاق بیفتد.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار اردبیل با قدردانی از تلاش فرمانداران پیشین در این شهرستان که به توسعه شهرستان نوپای کوثر به عنوان مولود انقلاب کمک کرده اند، گفت: همچنان بسیاری از بخش‌های توسعه‌آفرین این شهرستان مغفول مانده که فرماندار جدید شهرستان باید با شناسایی این بخش‌ها بتواند به احیای آنها کمک کند.
نواداد بیان کرد: با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید در سالجاری برای خلق اشتغال در همه مناطق کشور باید زمینه‌هایی را فراهم کنیم تا دغدغه خانواده‌ها در حوزه اشتغال فرزندانشان با زمینه‌های فراهم شده در منطقه و حمایت و تسهیلات پرداختی به وجود آید.
در این مراسم فرماندار جدید شهرستان کوثر نیز جنوب استان را دارای ظرفیت عظیم معدنی، کشاورزی و گردشگری دانست و اظهار کرد: باید از شهرستان کوثر به عنوان بهشت گمشده روی زمین یاد کرد که در فصول مختلف می‌تواند زمینه‌ساز حضور گردشگران داخلی و حتی خارجی باشد.
وحید کنعانی افزود: براساس برنامه‌ریزی‌هایی که انجام خواهیم داد سعی بر حضور تورهای گردشگری داخلی و حتی خارجی در این شهرستان داریم که امیدواریم این حرکت‌ها نتایج سودمندی را به همراه داشته باشد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.