به گزارش ایرنا، اکبر بهنام‌جو روز سه شنبه در هفتمین همایش منطقه ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر در اردبیل افزود: دستیابی به توسعه پایدار و جامعه توانمند در گرو کاهش آماراعتیاد است.
وی با بیان اینکه طبق برنامه ریزی های صورت گرفته امسال برای 20 هزار نفر در استان اردبیل شغل ایجاد خواهد شد، اظهار کرد: امیدواریم افرادی که اعتیاد را ترک و پاک شده اند از این فرصت استفاده کرده و دیگر رو به استفاده از مواد مخدر نیاورند.
وی با اشاره به اینکه اعتیاد امروزه یکی از مهمترین مشکلات و معضلات جامعه بشری است، بیان کرد: همگانی و اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر یک ضرورت انکار ناپذیر است.
استاندار اردبیل گفت: گروه‌ها و سازمان‌های مردم نهاد در حوزه مبارزه با مواد مخدر نقش بسزایی درغلبه کردن بر این معضل و ناهنجاری اجتماعی دارند.
بهنامجو با بیان اینکه باید همه تشکل ها و دستگاهها به صورت هدفمند برای همگانی کردن مقابله با آن و کاهش آمار اعتیاد در جامعه تلاش کنند، افزود: فعالیت مستمر و مداوم سازمان های مردم نهاد در کنار دستگاه های اجرایی برای رسیدن به اهداف مورد نظر یک ضرورت است.
او با اشاره به اینکه در بحث اعتیاد استان اردبیل نیز مانند سایر استانها وضعیت مطلوبی ندارد، اظهار کرد: انتظار می رود همه دستگاههای اجرایی هم مانند یک سازمان مردم نهاد در زمینه مبارزه با مواد مخدر عمل کنند و عملکرد دستگاهها در این رابطه ارزیابی و رتبه بندی خواهد شد.
هفتمین همایش منطقه ای صیانت و گفتمان سازی اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر شمالغرب کشور با شرکت سمن هایی از پنج استان آذربایجانشرقی، آذربایجانغربی، کردستان، زنجان و اردبیل به مدت 2 روز اردبیل در اردبیل برگزار شد.
6130/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.