فرمانده تیپ ۴۰ متحرک هجومی ارتش اردبیل گفت: محل پادگان ارتش در منطقه آلقیر مکان یابی شده و پروژه انتقال آن پنج سال آینده خواهد بود
  
   
به گزارش خبرنگار ایسنا منطقه اردبیل، سرهنگ کریم چشک به مناسبت 29 فروردین روز ارتش در نشست با خبرنگاران در اردبیل با بیان اینکه تیپ 40 متحرک هجومی متعلق به اردبیل بوده است، گفت: در حال حاضر فعالیت‌های این تیپ در استان انجام می شود بطوریکه با تمهیدات در نظر گرفته شده طی مدت مقرر پادگان به منطقه آلقیر اردبیل منتقل خواهد شد.  
   
فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل اضافه کرد: 29 فروردین رژه روز ارتش در میدان ارتش با تمهیدات لازم انجام خواهد شد بطوریکه  برای برگزاری این رژه در اردبیل انجام داده است.  
چشک بیان کرد: اقتدار ارتش جمهوری اسلامی ایران در منطقه ایران هراسی بوجوده آورده بطوریکه یکی از توانمندترین ارتش‌های دنیا به شمار می آورد  
سرهنگ کریم چشک افزود: فردا نیروهای مسلح اقتدار و عظمت کشورمان را به دنیا نشان می‌دهند و این رژه پیام اقتدار ملت ایران را به همراه خواهد داشت.  
    
فرمانده تیپ 40 نیروی زمینی ارتش استان اردبیل یادآور شد: صنایع ارتش امروز به دست جوانان ما و در داخل وطن تولید می‌شود که نسبت به عملیات‌ها و نیازهای داخلی بومی‌سازی شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد.  
وی از اهتمام ویژه به معیشت کارکنان ارتش نیز خبر داد و گفت: در این زمینه اقدامات مناسی انجام یافته و کارکنان دغدغه‌ای قابل توجهی در این زمینه ندارند.  
چشک ادامه داد: این تعبیر مقام معظم رهبری است که "امروز ارتش به مثابه وزارت امور خارجه در فراتر از مرزهای ما حضور دارد" که نشان از دیپلماسی دفاعی ایشان و عمق نگاه رهبر معظم انقلاب به مسایل روز دنیا است.  
وی افزود: ارتش در زمان جنگ و بعد از آن رشادت‌های بسیاری در عرصه‌های مختلف در کشور داشته است و گواه این موضوع تقدیم هزارن شهید برای تامین امنیت و حفاظت از خاک میهن اسلامی است.  
فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل یکی از برنامه‌های دیگر ارتش را جذب نیروهای توانمند و تحصیل‌کرده دانست و بیان کرد: در این زمینه در اردبیل نیز دفتر جذب و استخدام تشکیل و راه‌اندازی شده است.  
   
فرمانده تیپ 40 متحرک هجومی ارتش اردبیل تصریح کرد: وحدت، همدلی، بصیرت و ولایتمداری نیروهای مسلح خنثی‌کننده توطئه‌های دشمنان است و رو ز به روز بر این وحدت و پیشرفت افزوده می‌شود.  

به گفته فرمانده تیپ 40 نیروی زمینی ارتش استان اردبیل روز ارتش در سطح شهر اردبیل برنامه‌های متنوعی از جمله برگزاری رژه در خیابان اصلی شهر خواهیم داشت تا گوشه‌ای از توان نظامی این نیروی مردمی برای مردم عزیز استان به نمایش گذاشته شود.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.