سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل از کسب 27 رتبه برتر توسط ورزشکاران اردبیلی در مسابقات جهانی سال 1396 خبر داد.   به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در جلسه شورای عالی ورزش استان اردبیل با بیان اینکه افتتاح 12 سالن ورزشی، بهره‌برداری از سالن اسکیت اردبیل و افتتاح خانه وزنه‌برداری از جمله مهمترین برنامه‌های ما در سالجاری خواهد بود، افزود: در خصوص ترویج و توسعه ورزش زورخانه‌ای در سال‌های اخیر گام‌های خوبی برداشته شده است؛ بطوریکه راه‌اندازی زورخانه‌های شهرستان‌های خلخال و مشگین‌شهر نیز در دستور کار قرار دارد. 
وی با بیان اینکه ورزش استان طی سال گذشته در بخش قهرمانی مدال‌های مختلف در عرصه ملی و بین‌المللی کسب کرده است، افزود: در حوزه ورزش همگانی نیز حدود 9 هزار برنامه اجرا شده است. 
آقاخانی با اشاره به کسب مدال‌های رنگارنگ توسط ورزشکاران اردبیلی در سال گذشته، تصریح کرد: بر همین اساس ورزشکاران اردبیلی سال گذشته در مسابقات کشوری 461 مدال کسب کردند و 190 نفر از ورزشکاران استان به اردوی تیم ملی دعوت شده و 27 نفر نیز در مسابقات جهانی رتبه‌های برتر را کسب کردند. 
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل با اشاره به برگزاری مسابقات بین‌المللی والیبال طی سال گذشته در اردبیل، خاطرنشان کرد: همچنین سال گذشته 40 خانه ورزش در روستاهای استان راه‌اندازی شد و در سالجاری نیز نسبت به راه‌اندازی و تجهیز 50 خانه ورزش دیگر اقدام خواهد شد.   
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.