به گزارش ایرنا، رضا کریمی روز شنبه در نهمین جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان نمین افزود: در زمینه عمرانی ، تجهیز و تاسیس مراکز آموزشی هم تخصیص بودجه های دولتی از 70 تا 100 درصد افزایش داشته است.
وی با بیان اینکه رویکرد مجلس شورای اسلامی به آموزش و پرورش در 2 سال اخیر بسیار متفاوت و مثبت بوده است، افزود: در بودجه ریزی سال جاری در همسان سازی حقوق معلمان، نوسازی و تجهیز مدارس بندهای مختلف مالی در نظر گرفته شده است.
کریمی با اشاره به اینکه خیران مجاهدان عرصه تعلیم و تربیت هستند،اظهار کرد:خیران در جهت اجرای عدالت اجتماعی و کاهش تبعیض کمک حال و بازوی اجرایی دولت هستند.
وی با تاکید بر اینکه تکریم منزلت معلمان و بالا بردن سطح درآمد آنها همواره دغدغه مجلس بوده و امسال نیز مورد توجه ویژه ای قرار گرفته است بیان کرد: آموزش و پرورش زیربنای توسعه و معلم نیز ابزار ایجاد آن است.
وی ضمن انتقاد از شیوه مدیریت و کمبود منابع مالی در آموزش و پروش گفت: متاسفانه نتوانسته ایم مدیرانی در شان فرهنگیان و از قاطبه نیروهای زبده آموزش و پرورش انتخاب و بر صدر این وزارتخانه قرار دهیم.
خیران استان اردبیل تاکنون 365 مدرسه در قالب بیش از یک هزار کلاس درس احداث و پس از تجهیز به آموزش و پرورش تحویل داده شد.آنها تعهد کرده اند سالانه بیش از 100 کلاس درس آماده کرده و به دانش آموزان هدیه کنند.
7117/6016
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.