به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس اردبیل ، سرهنگ محمد خیرخواه بشر روز یکشنبه افزود: به دنبال دریافت گزارش های مردمی مبنی بر اینکه 2قاچاقچی در پوشش خانواده و با استفاده از یک دستگاه پژو قصد انتقال محموله بزرگ هروئین و تریاک از مرکز کشور به اردبیل را دارند،‌ بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.
او گفت: با انجام بررسی های هدفمند صحت گزارش های دریافتی تایید و با پوشش انتظامی منطقه خودرو مورد استفاده قاچاقچیان در یکی از میدان های شهر اردبیل شناسایی و توقیف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با اشاره به دستگیری هر 2 قاچاقچی اظهار کرد: در بازرسی از خودرو قاچاقچیان سه کیلو و 800 گرم هروئین و 2 کیلو و 970 گرم تریاک کشف شد.
او بر لزوم مشارکت مردم با پلیس در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر و سوداگران مرگ تاکید کرد و افزود: مشارکت اجتماعی بسترساز توسعه امنیت و افزایش شور و نشاط جامعه است.
استان اردبیل در مقایسه با دیگر مناطق کشور از نظر شیوع اعتیاد و قاچاق مواد مخدر در وضعیت سفید قرار دارد. تعداد دقیق معتادان در استان مشخص نیست اما تخمین زده می شود سه درصد جمعیت استان به نوعی با مشکلات مواد مخدر درگیر باشند.
6018/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.