محمد شهبازعلیزاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا ابراز امیدواری کرد این مسابقات با همکاری نهادهای مختلف به نحو شایسته برگزار شود چرا که میزبانی مسابقات سبب افزایش انگیزه فعالیت و در نتیجه توسعه ورزش پهلوانی در استان اردبیل خواهد بود.
وی با بیان اینکه برگزاری مسابقات زورخانه ای و کشتی پهلوانی فرصتی برای استان اردبیل است، اظهار کرد: باید از این فرصت برای معرفی بیشتر ورزشکاران و مرشدان استان استفاده کرده و استعدادهای بالقوه کشتی منطقه را به منصه ظهور برسانیم.
وی با اشاره به اینکه در رشته های پهلوانی و زورخانه ای؛ فرهنگ و ورزش مکمل هم هستند، افزود: ورزش های پهلوانی و وزورخانه ای رشته ملی ما هستند و باید برای پاسداشت این رشته ها بیش از پیش تلاش کرد.
رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان اردبیل ادامه داد: برگزاری دوره های مربیگری و مرشدی و اعزام به مسابقات مختلف از فعالیت های هیات پهلوانی و زورخانه ای استان اردبیل در سال گذشته بود و در بعد فرهنگی هم برگزاری برنامه های مناسبتی برای گرامیداشت ائمه اطهار و آشنا کردن جوانان با این رشته ورزشی از جمله برنامه های این هیات است.
شهبازعلیزاده یادآور می شود در پایان این مسابقات از ورزشکاران افتخار آفرین، روسای هیات های پهلوانی و زورخانه ای شهرستان های استان و از پیشکسوتان این رشته ها با اهدای هدایایی تجلیل می شود.
7110/ 1257
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.