به گزارش ایرنا ، علی رحمتی روز جمعه افزود: تلفات جاده‌ای در این استان از 240 نفر سال 89 به 123 نفر در سال گذشته رسیده و کاهش 48 درصدی را نشان می دهد.
وی بیان کرد: استان اردبیل در سال 96 رتبه سوم کشور را از لحاظ کاهش تلفات جاده ای به دست آورده است.
به گفته وی، استان اردبیل در سال 94 در کاهش تلفات و تصادفات جاده‌ای رتبه اول و در سال 95 نیز در بحث موتورسواران و کاهش تلفات آنها رتبه اول کشور را به دست آورده بود.
رحمتی، ایمن‌سازی مدارس، توزیع بسته‌های آموزشی با شعار و پیام‌های ایمنی،آموزش ادوات کشاورزی،ایجاد پل های عابرین پیاده، تولید فیلم ها و تیزرهای ایمنی و آموزشی، احداث و افتتاح پاسگاه های پلیس راه، توزیع بیش از هشت هزار کلاه ایمنی بین موتورسواران را از جمله برنامه ها و اقدامات انجام شده در راستای کاهش تلفات جاده ای در استان ذکر کرد.
مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل گفت: متاسفانه برخی از کانال های خبری در فضای مجازی با انتشار اخبار نادرست از وضعیت و آمار تصادفات جاده ای درصدد تشویش اذهان عمومی هستند.
رحمتی با انتقاد از افرادی که اهداف و مقاصد خاصی را در امر اطلاع رسانی در فکر خود می پرورانند و با غرض ورزی اقدام به انتشار اخبار می کنند اظهار امیدواری کرد فعالان عرصه اطلاع رسانی در سایت ها، نشریات و کانال های فضای مجازی با رعایت اخلاق حرفه ای و اصل صحت ، دقت و سرعت خبرهای موثق و درست را با هدف آگاهی بخشی به مردم اطلاع رسانی کنند.
6018/6018
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.